PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

BPH w Internecie

Autor:
17-11-2000 00:00

Bank Przemysłowo Handlowy SA zastosował na swoich stronach www oprogramowanie WebCallCenter, oferujące nową jakość kontaktu z bankiem. BPH SA wykorzystał dwa główne moduły WebCallCenter, to jest Call Me Back, Call Me Later oraz E-mail Answering.
Pierwszy z tych modułów, Call Me, służy zgłaszaniu przez klientów żądania telefonu zwrotnego. Innymi słowy usługa działa na zasadzie odwróconej infolinii. Osoba odwiedzająca stronę BPH SA uruchamia formularz, przygotowany w języku Java, wpisuje swój numer telefonu i określa kiedy ma nastąpić kontakt telefoniczny. Oprogramowanie przesyła tę informacje do kolejki zadań, a w odpowiednim momencie agent obsługujący infolinię oddzwania.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 544 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP