PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

BPH w Internecie

Autor:
17-11-2000 00:00

Bank Przemysłowo Handlowy SA zastosował na swoich stronach www oprogramowanie WebCallCenter, oferujące nową jakość kontaktu z bankiem. BPH SA wykorzystał dwa główne moduły WebCallCenter, to jest Call Me Back, Call Me Later oraz E-mail Answering.
Pierwszy z tych modułów, Call Me, służy zgłaszaniu przez klientów żądania telefonu zwrotnego. Innymi słowy usługa działa na zasadzie odwróconej infolinii. Osoba odwiedzająca stronę BPH SA uruchamia formularz, przygotowany w języku Java, wpisuje swój numer telefonu i określa kiedy ma nastąpić kontakt telefoniczny. Oprogramowanie przesyła tę informacje do kolejki zadań, a w odpowiednim momencie agent obsługujący infolinię oddzwania.
E-mail Answering to moduł przyjmujący pocztę elektroniczną ze stron www. Ma postać formularza przygotowanego również w Javie, który po uruchomieniu łączy się z serwerem zadań, i pobiera przewidywany czas obsługi. Dzięki temu użytkownik zgłaszający się poprzez ten formularz od razu wie, kiedy dostanie informację zwrotną. Program weryfikuje również adres e-mail, a co najważniejsze nie pozwala na wpisanie wulgaryzmów.
Systemem WebCallCenter zarządza serwer zadań, połączony z bazą danych Oracle. Serwer nie tylko przyjmuje zadania, i zapisuje ich treść do bazy w celu późniejszej analizy, ale również prowadzi historię kontaktów, tak więc operator usługi od razu ma podgląd jak i kiedy dana osoba kontaktowała się z bankiem, oraz w jakiej sprawie, i jaki był wynik tej obsługi. System oferuje również status oddzwonienia (w przypadku usługi Call Me), co umożliwia zabezpieczenie się przed żartami.
BPH SA jest jedną z pierwszych firm w kraju, która zastosowała tak nowoczesne oprogramowanie, umożliwiające bardzo poważne podejście do kontaktów z klientami elektronicznymi, między innymi poprzez podawanie przewidywanego czasu obsługi i stałą kontrolę nad działaniem usług. WebCallCenter pozwala dodatkowo na analizę nadsyłanych zgłoszeń i prowadzenie akcji wychodzących. Nowe usługi BPH SA są dostępne na stronie http://www.bph.com.pl/indywidualny.html
System WebCallCenter przygotowała i wdrożyła firma Webtel – Interactive Internet Solutions sp. z o.o. http://www.webtel.pl

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 691 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP