PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Call center dla rozproszonych

Autor: Jarosław Maślanek
22-04-2006 00:00
Call center dla rozproszonych

Wzrost konkurencji na rynkach do niedawna zmonopolizowanych powoduje, że firmy dominujące coraz większą uwagę przywiązują do standardów obsługi klienta. Najczęściej są to organizmy gospodarcze posiadające strukturę wielooddziałową, np. firmy sektora elektroenergetycznego.

Podstawowym zadaniem z zakresu call center kierowanym do podmiotów wielooddziałowych jest „odmiejscowienie” obsługi. Klient nie powinien odnosić wrażenia, że obsługiwany jest przez oddaloną geograficznie centralę, lecz przez konsultanta doskonale znającego specyfikę lokalnego rynku.

– Integracja systemu CC z systemami przedsiębiorstwa, dostęp do informacji dla konsultanta i wyszkolenie konsultantów powinny zapewniać niemal lokalną obsługę klientów – uważa Paweł Sobierański, dyrektor handlowy grupy produktowej contact center, NextiraOne Polska. – Klient musi mieć wrażenie, że rozmawia z osobą doskonale zorientowaną w sytuacji lokalnej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP