Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Call center - standard nowoczesnej firmy

Autor: Marcin Złoch
28-07-2010 00:00
Call center - standard nowoczesnej firmy
<b>Roman Stęborowski szef działu sprzedaży Contact Center</b>

Zaufaj outsourcerowi W Contact Center realizujemy złożone projekty dla podmiotów z branży energetycznej i paliwowej, w których powiązanie systemów klienta z naszymi daje przedsiębiorcom gwarancję bezpieczeństwa obsługi i przepływu danych.

Ostatnio Contact Center rozpoczęło współpracę z dużą spółką akcyjną zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej, dla której zrealizowaliśmy uruchomienie i obsługę infolinii.

Pracownicy tej firmy za pomocą obsługiwanej przez nas infolinii zdobywali szczegółowe informacje na temat udostępniania akcji pracowniczych swojej spółki. Przed wdrożeniem projektu przygotowaliśmy bazę wiedzy i przeprowadziliśmy szkolenia oraz monitoring testowych rozmów, zweryfikowanych przez klienta. Infolinia ta udowadnia, że outsourcerowi można powierzyć również projekty kierowane do klientów wewnętrznych, którzy dobrze znają organizację i wymagają bardziej szczegółowych informacji niż klienci zewnętrznie.

Call center (CC) stało się nieodzowne w przedsiębiorstwach, które - dostarczając podobny produkt - konkurują przede wszystkim jakością obsługi. Takie są oczekiwania i wymagania klientów.

W erze rosnącej konkurencji, coraz wyższych oczekiwań klientów oraz nieustającego rozwoju technologii również firmy z branży utilities (użyteczności publicznej, m.in.: energetyka, ciepłownictwo, gazownictwo, przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne itp.) dostrzegły potrzebę zbliżenia ze swoimi klientami.
A jeszcze kilka lat temu opierały się ogólnemu trendowi polegającemu na zaoferowaniu klientom nowych form komunikacji...

- Przedsiębiorstwo utilities staje dziś często przed wyzwaniem, jakie niesie ze sobą kilka trendów rynkowych - przekonuje Piotr Żygadło, kierownik działu integracji rozwiązań biznesowych NextiraOne Polska.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

<b>Roman Stęborowski szef działu sprzedaży Contact Center</b>

Zaufaj outsourcerowi W Contact Center realizujemy złożone projekty dla podmiotów z branży energetycznej i paliwowej, w których powiązanie systemów klienta z naszymi daje przedsiębiorcom gwarancję bezpieczeństwa obsługi i przepływu danych.

Ostatnio Contact Center rozpoczęło współpracę z dużą spółką akcyjną zajmującą się sprzedażą energii elektrycznej, dla której zrealizowaliśmy uruchomienie i obsługę infolinii.

Pracownicy tej firmy za pomocą obsługiwanej przez nas infolinii zdobywali szczegółowe informacje na temat udostępniania akcji pracowniczych swojej spółki. Przed wdrożeniem projektu przygotowaliśmy bazę wiedzy i przeprowadziliśmy szkolenia oraz monitoring testowych rozmów, zweryfikowanych przez klienta. Infolinia ta udowadnia, że outsourcerowi można powierzyć również projekty kierowane do klientów wewnętrznych, którzy dobrze znają organizację i wymagają bardziej szczegółowych informacji niż klienci zewnętrznie.  



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 682 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP