PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Czesław Lang: promocja poprzez Tour de Pologne to dobrze zainwestowane pieniądze

Autor: Dariusz Ciepiela
12-07-2016 11:25 |  aktualizacja: 12-07-2016 11:37
Czesław Lang: promocja poprzez Tour de Pologne to dobrze zainwestowane pieniądze

Tour de Pologne to ogromne wyzwanie organizacyjne i logistyczne. Właśnie rusza ta największa, organizowana cyklicznie impreza sportowa w Polsce, a jej dyrektor generalny, Czesław Lang, mówi nam o jej finansowych kulisach.

- Opłaca się sponsorować Tour de Pologne?

- Wartość zwrotu z działań reklamowych i promocyjnych podczas Tour de Pologne jest bardzo duża. Prezentujemy naszym partnerom raport, w którym pokazujemy, jak zostali przedstawieni i co zyskali.

W tym roku działania promocyjne wyścigu zostaną znacznie zintensyfikowane, ponieważ pojawiła się konkurencja w postaci mistrzostw Europy w piłce nożnej i igrzysk olimpijskich w Rio.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 733 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP