Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Czy energetycy sięgną po VoIP?

Autor: Adam Brzozowski
10-07-2007 00:00
Czy energetycy sięgną po VoIP?
- Coraz częściej operatorzy call centers inwestują w technologie pozwalające na połączenia outboundowe (wychodzące), wykorzystywane głównie w telemarketingu - mówi Maciej Parvi, menedżer produktu contact center, Avaya Polska. W tym wypadku agenci nie tylko odbierają telefony, ale dzwonią do klientów z ofertą. Aby systemy wykonujące połączenia automatycznie pracowały efektywnie, muszą rozpoznawać z bliską 100-proc. skutecznością sygnały sieci publicznej PSTN tzn., czy klient odebrał telefon, czy włączyła się jego automatyczna sekretarka, czy numer jest zajęty, czy nie odbierany. Dopiero, kiedy system rozpozna, że zgłosił się klient, przekazuje połączenie do konsultanta. Taki nowoczesny system odciąża konsultantów wykonując za nich całą pracę dzwonienia tak, aby mogli oni swój czas poświęcać tylko rozmowie z klientem. - Jedną z nowości są systemy rejestracji i analiz rozmów - mówi Janusz Tomiczek, dyrektor konsultingu i rozwoju produktów Wind Telecom. Każde contact center nagrywa przychodzące rozmowy, aby później móc usprawnić obsługę klienta. Na rynku jest oprogramowanie Business Intelligence do automatycznej analizy, oceny wykonanych rozmów. Menedżer contact center nie musi odsłuchiwać wielu godzin nagrań. BI pozwoli wyszukiwać zarejestrowane rozmowy wskazując np. na emocje, na niezadowolenie klienta. W systemie tworzona jest biblioteka słów, dzięki której system wskaże tylko rozmowy charakteryzujące się ekspresją, wzburzeniem.

W Polsce trwa boom na telefoniczne centra obsługi klientów - call/contact centers oraz na centra telemarketingu. Centra zakładają firmy, którym zależy na obsłudze klienta masowego oraz firmy outsourcingowe. Przedstawiamy technologie, które mogą być dla nich przydatne.

Najczęściej call centers służą firmom telekomunikacyjnym, dostawcom mediów. Musi też o nie zadbać sektor energetyczny. Od 1 lipca możemy sami wybrać dostawcę energii.
"Halo, awaria"

Głównym wyznacznikiem dostawcy, którego ofertą warto się zainteresować, jest sposób obsługi klienta. Ważne jest, czy do zakładu energetycznego można się dodzwonić, wysłać e-mail, fax lub SMS. Kanałów komunikacji powinno być jak najwięcej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 667 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP