PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Dyskretny urok aplikacji internetowej

Autor:
19-11-2001 00:00

Zintegrowane systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem "zmieniają skórę". Coraz częściej producenci systemów klasy ERP, CRM, Business Intelligence do nowych wersji oprogramowania dodają protokoły komunikacyjne właściwe Internetowi.

Zaglądając do oferty spółki integratorskiej 2Si SA widzimy, że kilka rozwiązań na pewno spełnia kryteria pozwalające nazwać je aplikacjami internetowymi. 2Si oferuje przynajmniej trzy systemy, które są odpowiedzią na potrzeby internetowej integracji rozwiązań informatycznych - aplikację PeopleSoft 8 CRM, eEnterprise (Great Plains Software), DyNAMICS 8.0 oraz Cognos Enterprise Business Intelligence. Szczególnie wyróżnia się system PeopleSoft wspomagający zarządzanie relacjami z klientami.
PeopleSoft 8 CRM to aplikacja wykorzystująca w kontakcie z użytkownikiem protokoły komunikacyjne standardowo wykorzystywane w Internecie. Aby pracować z aplikacją PS8CRM warunkiem koniecznym i wystarczającym jest zainstalowanie na komputerze użytkownika dowolnej przeglądarki internetowej i przydzielenie użytkownikowi autoryzowanego dostępu do serwera aplikacji CRM. Nie ma znaczenia miejsce, z którego użytkownik aplikacji próbuje połączyć się z serwerem aplikacji CRM - a zatem z aplikacją CRM można pracować będąc zarówno w pracy, jak i w domu. Producent aplikacji jako standard zastosował połączenia o niskiej przepustowości typowej dla połączeń internetowych realizowanych z wykorzystaniem modemu - w związku z tym, informacje są prezentowane za pomocą formatek, bardziej przypominających strony internetowe niż typowe "okienka", do których przyzwyczaiła nas większość producentów oprogramowania.
Użytkowanie aplikacji PS8CRM nie jest ograniczone sztywną liczbą użytkowników. Masowe udostępnienie aplikacji CRM pozwala traktować ją jako naturalne uzupełnienie infrastruktury informatycznej w firmie dla pionów handlowych, marketingowych czy serwisowych jak również administracyjnych.
Elastyczność aplikacji PS8CRM pozwala na implementację procesów biznesowych realizowanych w firmie, co oznacza, że zbiór procesów biznesowych wspieranych przez aplikację PS8CRM jest zbiorem otwartym i jego zawartość zależy jedynie od determinacji kierownictwa firmy w dążeniu do sformalizowania i standaryzowania jak największego zakresu prac wykonywanych przez pracowników.
Dzięki aplikacji PS8CRM większość tradycyjnych archiwów dokumentów można zamienić na wirtualne rejestry danych, w których proces wyszukiwania, jak i aktualizacji danych jest nieporównywalnie szybszy, przynosząc w ten sposób wymierne oszczędności kosztów administracyjnych.
Powszechne wdrożenie aplikacji PS8CRM w organizacji firmy pozwala również pozyskać bezcenne źródło informacji na temat generowanych w organizacji kosztów bezpośrednich. Dzięki takiemu podejściu rachunkowość zarządcza poza kontami pozabilansowymi może również wykorzystać zapisy w aplikacji PS8CRM.

(ru) na podstawie tekstu
Jana Kołodzieja, 2Si SA

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP