PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Firma w garści

Autor: Jarosław Maślanek
26-09-2013 13:36 |  aktualizacja: 22-10-2013 09:35
Firma w garści
<b>Marcin Taranek<br />
prezes zarządu IFS CEE </b><br /><br />

Szybki wzrost liczby pracowników mobilnych w szeroko pojętym przemyśle powoduje konieczność stosowania wydajnych rozwiązań z dziedziny zarządzania. Aby utrzymać konkurencyjność i rentowność, przedsiębiorcy i dostawcy usług serwisowych muszą stale zwiększać wydajność swoich pracowników mobilnych. Raportowanie na bieżąco stanu prac i dostępności serwisantów pozwala na skuteczne optymalizowanie ich planu prac, a tym samym daje bardzo wymierne korzyści finansowe.

Po centralizacji systemów zarządzających przedsiębiorstwem i procesami produkcyjnymi (ERP, MES) oraz wdrożeniu rozwiązań wspomagających analizę danych i podejmowanie decyzji (Business Intelligence), przemysł inwestuje w rozwiązania mobilne.

Wprowadzenie rozwiązań mobilnych pozwala nie tylko na zaoszczędzenie czasu pracy, ale i wymierny wzrost efektowności pracowników. Nic dziwnego, że w czasach cięć kosztów, maksymalizacji zysku i walki o klienta mobilność wymieniania jest jako jeden z najważniejszych trendów w teleinformatyce.

Smart klient

- Energa uruchomiła aplikację mobilne Biuro Obsługi Klienta (meBOK ) - mówi Krzysztof Rychlik, dyrektor departamentu rozwoju technologii w Energa Obrót. - Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.

Znalazły się one w sklepach z aplikacjami w lutym i marcu 2012 r. Darmowa aplikacja meBOK (mobilne elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) umożliwia dostęp 24 h na dobę siedem dni w tygodniu do wielu funkcji, m.in.: podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat.

Możliwy jest także podgląd informacji o posiadanych umowach, prezentacja wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej, samodzielne rozliczenia zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste. Klient posiada także możliwość zakupu energii w systemie prepaid, wyszukiwania lokalizacji oraz godzin otwarcia najbliższej placówki Biura Obsługi Klienta, a także informacji o nowych produktach i promocjach.

- Żeby skorzystać z meBOK , wystarczy pobrać aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika - wyjaśnia Rychlik.

- Aplikacja, do końca maja 2013 roku, została pobrana 4778 razy i otrzymała od użytkowników średnią ocenę na poziomie 3,84 pkt w 5-stopniowej skali.

Zdaniem naszego rozmówcy, tego typu rozwiązanie obniża koszt obsługi klienta (w tym kanale jest on najniższy), jednocześnie pozytywnie wpływając na poziom zadowolenia klientów.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!
<b>Marcin Taranek<br />
prezes zarządu IFS CEE </b><br /><br />

Szybki wzrost liczby pracowników mobilnych w szeroko pojętym przemyśle powoduje konieczność stosowania wydajnych rozwiązań z dziedziny zarządzania. Aby utrzymać konkurencyjność i rentowność, przedsiębiorcy i dostawcy usług serwisowych muszą stale zwiększać wydajność swoich pracowników mobilnych. Raportowanie na bieżąco stanu prac i dostępności serwisantów pozwala na skuteczne optymalizowanie ich planu prac, a tym samym daje bardzo wymierne korzyści finansowe.
 



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP