PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Firmy szukają oszczędności telekomunikacyjnych

Autor: Jarosław Maślanek
15-06-2010 00:00 |  aktualizacja: 06-08-2010 13:24
Firmy szukają oszczędności telekomunikacyjnych
- Nie zauważyliśmy zdecydowanego zamrożenia inwestycji telekomunikacyjnych, a raczej wzmożone zainteresowanie nowoczesnymi usługami, które pozwalają obniżyć koszty - zapewnia Damian Biedulski z TP SA. - Nasza gospodarka okazała się bardzo dojrzała i odporna na działanie wielu niekorzystnych czynników zewnętrznych. - Wyhamowanie rynku w dobie kryzysu jest rzeczą naturalną - przypomina Maciej Solicki z Telefonii Dialog SA. - To moment, w którym trzeba przeprowadzić analizę całej firmy pod kątem maksymalizacji zysków i poszukać odpowiednich narzędzi do realizacji przyszłej strategii. W okresie tym kupuje się rozważniej i szuka dodatkowych wartości.

Nie tylko kryzys skłania firmy do szukania oszczędności telekomunikacyjnych. Kto nie optymalizuje komunikacji z klientami oraz wewnątrz przedsiębiorstwa, ponosi większe koszty i zostaje w tyle za konkurencją.

Ceny abonamentu i rodzaje połączeń to, zdaniem Damiana Biedulskiego, dyrektora pionu marketingu rynku biznesowego Grupy TP SA, podstawowe kryteria, według których przeprowadzana jest analiza będąca podstawą do optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych dla usług głosowych. Firmy, podobnie jak indywidualni abonenci, dopasowują pakiety usług telekomunikacyjnych do swoich potrzeb, zwracając uwagę na liczbę minut w cenie abonamentu i stawki za połączenia. Dla operatorów "pakietyzacja" to ważny i powszechnie stosowany instrument marketingowy.

- Duże znaczenie dla doboru taryf ma sposób komunikowania się w firmie i poza nią, czyli np. liczba połączeń ze stałymi kontrahentami, połączeń wewnątrz jednej lokalizacji firmy lub pomiędzy jej oddziałami - wyjaśnia. - Stosujemy też dodatkowe rozwiązania obniżające koszt połączeń, takie jak grupy biznesowe dla średnich przedsiębiorstw i dla dużych firm. Dzięki temu, poza obniżeniem opłat na połączenia wewnątrz firmy, klienci otrzymują upust od kwoty całościowej według specjalnej tabeli rabatów.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP