Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Innowacje, czyli przyszłość biznesu

Autor: Piotr Apanowicz
11-04-2014 10:07
Innowacje, czyli przyszłość biznesu

Nowoczesne rozwiązania w zakresie mobilnych technologii komunikacyjnych nie tylko wspierają prowadzenie biznesu, ale w wielu wypadkach wręcz ten biznes warunkują.

Bez niektórych nowych mobilnych technologii nie istniałyby całe sektory gospodarki. Inne rozwiązania wypchnęły biznes na szersze wody. Dostęp do na bieżąco aktualizowanej informacji niezależnie od miejsca jej generowania staje się warunkiem sprawnego zarządzania, warunkuje kontakt z klientem czy partnerem, umożliwia pracę w zespole.
Zbudowanie największej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej firmy z branży zasobów ludzkich, a już na pewno w takim kształcie, jaki ma ona obecnie, nie byłoby możliwe bez tak podstawowych dzisiaj narzędzi komunikacyjnych jak telefony komórkowe i internet.

- Bez żadnej przesady możemy powiedzieć, że dzięki technologiom mobilnym taka firma jak nasza w ogóle miała szansę zaistnieć na rynku - zapewnia Tomasz Hanczarek, prezes grupy Work Service.

W ciągu kilkunastu lat działalności firmy znalazła ona zatrudnienie dla ponad miliona Polaków i ok. 300 tys. pracowników z innych krajów europejskich. - Sądzę, że jakieś 70-80 proc. ma pracę dzięki technologiom IT - ocenia prezes Hanczarek. I przekonuje, że spółka z Wrocławia mogła zostać liderem w naszej części Europy i rozpocząć pogoń za europejskimi gigantami branży zasobów ludzkich tylko dzięki temu, że firmą działającą z powodzeniem w ośmiu europejskich krajach daje się bezproblemowo zarządzać z biura zlokalizowanego we wrocławskim biurowcu Sky Tower.

W zalewie informacji

Work Service wykorzystuje nowe technologie do usprawnienia działalności operacyjnej całej grupy kapitałowej. System umożliwiający pracownikom wewnętrzną komunikację biznesową, a także komunikację z klientami z każdego miejsca na świecie, dostępny jest zarówno z dowolnego komputera z dostępem do internetu, jak również z urządzeń mobilnych.

Dodatkowe narzędzia, takie jak np. MS Lync, umożliwiają pracę grupową nad dokumentami, komunikację poprzez video czy połączenie głosowe, zorganizowanie wielopunktowej konferencji. Spółka korzysta też z globalnej platformy CRM, która umożliwia gromadzenie informacji o jej klientach oraz stanie jej biznesu i jest dostępna również mobilnie z urządzeń typu smartfony czy tablety.

W sferze operacyjnej firma wykorzystuje systemy, które usprawniają zarządzanie bieżącymi projektami w odnie

sieniu do rekrutacji, obsługi kadrowej i rozliczeń pracowników.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP