PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Konkurencja w budowie relacji z klientami

Autor: Maciej Czapiewski*
18-05-2001 00:00

Nie jest już żadną tajemnicą stwierdzenie: aby konkurować na dzisiejszym rynku, firmy muszą skupić swoje działania na kliencie.

Przez ostatnie lata zbyt wiele firm zakładało, że ich produkty i usługi są tak unikalne, iż klienci będą bez przerwy je kupować i cały czas powracać po nie do tej samej firmy. Dzisiaj klienci przede wszystkim zwracają uwagę na jakość oferowanych usług oraz sposób, w jaki są obsługiwani.
Firmy, które nadal kierują swoje wszystkie działania na tworzenie nowych produktów i usług lub kładą wyłącznie nacisk na zwiększenie wartości swoich akcji mogą stracić poczucie tego. co jest najlepsze dla klienta. Stąd też menedżerowie firm coraz częściej powinni postrzegać tworzenie długotrwałych relacji ze swoimi klientami (Customer Relationship Management) jako podstawę przyszłego istnienia na rynku.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 837 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

559 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP