PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Marketing po przejściach

Autor:
19-11-2001 00:00

"Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować, jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych" - w ten sposób pojawienie się książki Roberta Shawa zatytułowanej "Nowe spojrzenie na marketing" recenzował Philip Kotler.
W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku McKinsey Quaterly opublikował artykuł zatytułowany "Kryzys marketingu w średnim wieku", który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City...

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 767 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

559 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP