PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Marketing w Internecie

Autor:
14-12-2000 00:00

W czerwcu br. ukazała się książka Janusza Wielkiego "Elektroniczny marketing przez Internet".

Chociaż nie stała się ona specjalnym przyczynkiem do dyskusji o zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej, warto uczynić z niej podstawę do refleksji nad udziałem nowoczesnych technologii teleinformatycznych we wspieraniu zarządzania przedsiębiorstwami. Przede wszystkim we wspieraniu reengineeringu przedsiębiorstw i marketingu. Obie dziedziny są - szczególnie w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie Zachodniej - polami wręcz powszechnej obecności Internetu. Teraz najwidoczniej przyszła pora na Polskę.
O pracy Janusza Wielkiego mówi się jak o pionierskim przewodniku po temacie. Jak zmieniać strukturę organizacyjną przedsiębiorstw? Jak w marketing-mix wpleść techniki elektroniczne? Jak Internet ma się do tradycyjnych praktyk marketingowych firmy? Obserwacje Janusza Wielkiego zapewne staną się przyczyną wielu porównań i - na pewnym etapie - pewnego "know-how" w proponowanym zakresie zagadnienia. Wszak - oprócz tradycyjnych dziedzin, na których znamy się od zawsze - przybył teraz Internet.

Elektroniczny marketing przez Internet, Janusz Wielki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000,
tel. (0-22) 695 43 21

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 899 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP