PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Miasta kuszą śmielej

Autor: Agnieszka Widera-Cichoń
25-07-2015 08:45
Miasta kuszą śmielej
fot. shutterstock

Miasto to także produkt - musi się umieć sprzedać. Ale promocja w mediach to mało. Trzeba długofalowych, kompleksowych i spójnych działań władz samorządowych.

Zdaniem byłego burmistrza Turynu Valentino Castellaniego, elementami, które decydują o atrakcyjności inwestycyjnej miasta, są: wieloletnia strategia rozwoju miasta, dostępność dobrych ośrodków edukacyjnych, budujących kapitał ludzki, właściwe relacje między sektorem publicznym a prywatnym oraz dobre przywództwo.

To część odpowiedzi na pytanie, dlaczego polskie miasta wciąż stosunkowo słabo wypadają w rankingach atrakcyjności inwestycyjnej. W tegorocznym raporcie "Emerging Trends in Real Estate Europe 2015" opracowanym przez firmę doradczą PwC oraz Urban Land Institute (ULI) pierwsze miejsca zajęły Berlin, Dublin oraz Madryt.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 704 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP