PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Na miarę potrzeb

Autor: Jarosław Maślanek
09-10-2005 00:00
Na miarę potrzeb
&#8211; Wdrożenie rozwiązań IBM Tivoli w Elektrowni Bełchatów miało na celu zautomatyzowanie zarządzania infrastrukturą IT i ograniczenie kosztów wsparcia technicznego dla użytkowników &#8211; mówi <b>Krzysztof Rachwalski</b> z działu oprogramowania IBM Polska. &#8211; Zależało nam na systemie contact center opartym na telefonii IP i umożliwiającym
multimedialną obsługę kontaktów w trybach outbound i inbound (tj. telemarketing wychodzący i wchodzący &#8211; dop. redakcji) &#8211; mówi <b>Robert Kudła</b>, dyrektor techniczny Central Europe BPO. &#8211; Rozwiązanie wdrożone w Central Europe BPO posiada około 160 predefiniowanych raportów oraz narzędzie do tworzenia własnych zestawień &#8211; wyjaśnia <b>Jakub Soprych</b>, dyrektor handlowy Avaya Poland. &#8211; Po przeanalizowaniu dostępnych rozwiązań systemów backupu okazało się, że TSM jest najsilniejszym narzędziem służącym do tego celu &#8211; <b>mówi Robert Kowal</b>, dyrektor ds. IT w TRI Poland.

Praktycznie każda nowa inwestycja przemysłowa wymaga opracowania indywidualnych rozwiązań z zakresu telekomunikacji i informatyki. Nowoczesne systemy dostosowane są do obsługi wielooddziałowych, rozproszonych struktur produkcyjnych i administracyjnych, muszą też posiadać możliwość rozbudowy wraz z rozwojem przedsiębiorstwa.

Telefonia IP Cisco w Kronopol
Szwajcarski koncern Kronopol jest jednym z największych producentów płyt drewnopochodnych (płyta wiórowa, MDF i OSB). Firma posiada m.in. fabryki w Żarach oraz zakłady Kronostar w Szarji w Rosji oraz Kronolviv pod Lwowem na Ukrainie. Te dwa ostatnie zlokalizowane są na obszarach leśnych.

Wewnętrzna infrastruktura telefoniczna w nowych kompleksach była bardzo prymitywna, a infrastruktury do transmisji danych nie było w ogóle. Firma musiała stworzyć od podstaw lokalną sieć komputerową i system telefoniczny do łączności z pozostałymi zakładami grupy. Miało się to odbywać poprzez centralę w Żarach.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 134 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP