PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Nowa strategia ABB

Autor: Ryszard Pacer
13-03-2001 00:00

W połowie lutego w Zürichu odbyła się doroczna światowa konferencja prasowa koncernu Asea Brown Boveri. Około 250 dziennikarzy z całego niemal świata mogło się zapoznać z wynikami ekonomicznymi osiągniętymi przez ABB w ub. roku i poznać nową strategię koncernu.

W roku 2000 grupa ABB, której przedsiębiorstwa funkcjonują na wszystkich kontynentach osiągnęła obroty w wysokości niespełna 23 mld dolarów. Z kolei ABB w Polsce zwiększyło obroty z 30 mln dolarów w 1990 roku do prawie 800 mln dolarów w roku ubiegłym. W naszym kraju do ABB należy obecnie 13 przedsiębiorstw zatrudniających ok. 3,5 tys. osób.
Nowa strategia grupy polegać ma m.in. na przystosowaniu oferty firmy do wymogów gospodarki doby informatyki i Internetu. ABB chce być koncernem, który nie tylko dostarcza urządzenia dla przemysłu, ale także, a może przede wszystkim, wiedzę na temat rozwiązywania problemów technicznych i ekonomicznych, z którymi ma do czynienia klient.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 252 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP