Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowa strategia handlowa firmy CIECH SA

Autor: Paweł Miłobędzki*
31-10-2001 00:00

Ponad pięćdziesięcioletnia tradycja firmy CIECH SA to przede wszystkim zebrane przez te lata doświadczenie oraz rozległe kontakty handlowe. Obecnie zarząd firmy CIECH SA stoi przed wyzwaniem, jakim jest budowa silnej struktury nowoczesnego holdingu dystrybucyjno-produkcyjno-handlowego, obsługującego międzynarodowy i krajowy przemysł chemiczny.

Działalność handlowa prowadzona przez CIECH SA ewoluuje w miarę przekształcania się rynku polskiego oraz stosownie do wymagań stawianych przez konkurencję międzynarodową, a osiągane wyniki są rezultatem ciągłego procesu dostosowywania struktury CIECH SA do zmieniających się warunków światowego rynku.
Nowoczesny produkt wymaga nowoczesnych struktur organizacyjnych firmy, zarówno w obszarze handlowym, jak i dystrybucyjnym. Dlatego kolejnym krokiem reorganizacji CIECH SA jest wprowadzenie nowej strategii handlowej, opartej na nowoczesnych, sprawdzonych rozwiązaniach strukturalnych. Realizacja tej strategii powinna spełnić wymogi stale zmieniającego się rynku, a wieloletnie doświadczenie spółki pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszych efektów działalności handlowej CIECH SA. Należy dodać, że podobne rozwiązania systemowe stosują takie firmy, jak The Dow Chemical Company, Hulls AG, Bayer GmbH, Nova Chemicals, Glaxo Wellcome i wiele innych.

Założeniem nowej strategii jest dokonanie zmian organizacyjnych, które doprowadzą do konsolidacji działań w obszarze handlu, marketingu i zarządzania dystrybucją oraz produkcją. Odpowiednie jednostki organizacyjne CIECH SA wyodrębnione zostaną z istniejących już struktur, a charakter ich pracy w nowych warunkach organizacyjnych będzie odpowiadał wymaganiom współczesnego rynku.
Reorganizacja spółki nie będzie wiązała się z przeprowadzeniem grupowych zwolnień pracowników.
Funkcją struktur handlowych będzie prowadzenie bezpośrednich działań skierowanych na zaopatrzenie całego rynku oraz indywidualnego klienta. Aktywność opierać się będzie na dwóch szczeblach zarządzania działaniami handlowymi: rynkowym oraz operacyjnym. Zarządzanie rynkowe prowadzić będą szefowie klientów, których zadaniem będzie bezpośredni kontakt z konkretnym klientem. Istotą takiej struktury organizacyjnej jest usprawnienie relacji z klientem, sprecyzowanie jego potrzeb handlowych oraz zindywidualizowanie proponowanego mu pakietu usług czy produktów oferowanych po konkurencyjnej cenie.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 648 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP