Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

NowaEkonomia.pl

Autor:
17-10-2000 00:00

i-biz, miesięcznik - nr 3, VFP Communictaions, Warszawa 2000

Internet stał się nowym wyzwaniem przedsiębiorczości. Także w Polsce. Biznes internetowy nie miał do niedawna żadnego środka przekazu - choć sporo doniesień z rynku internetowego przynoszą chociażby "Puls Biznesu" czy "Gazeta Wyborcza". Pierwszym czasopismem jednoznacznie i w całości ukierunkowanym na zagadnienia tak zwanej Nowej Ekonomii jest i-biz wydawnictwa VFP Communications.
- Na Internet nie ma innego sposobu jak metoda prób i błędów - czytamy we wstępniaku nowego wydania. - Ale widać też, że nikt sobie nie wyobraża, iż sieć można pominąć w planowaniu dalszego rozwoju. To chyba najbardziej obiecujący dla przemysłu internetowego wniosek - będzie dużo pracy, będą duże pieniądze.
Właśnie interesom, czy raczej i-nteresom polskich spółek internetowych, poświęcona jest lwia część artykułów wrześniowego numeru pisma. Portale, dotcomy, inkubatory internetowe, handel elektroniczny - określenia te nie są pustym zwrotem, gdyż większości terminów towarzyszy jasna i praktyczna eksplikacja. i-biz poświęca niemało miejsca liderom rynku. W numerze wrześniowym - Stanisławowi Lewakowi (The Polished Group, Prokom Internet SA) i Thomowi Barnhardtowi (First Tuesday, BiznesPolska.pl).

tel. (0-22) 847 47 58 do 60

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP