PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Obsługa klienta: to klient wyznacza zmiany

Autor: Dariusz Ciepiela
13-01-2009 00:00 |  aktualizacja: 16-02-2009 10:36
Obsługa klienta: to klient wyznacza zmiany

Rozwój rynku energii wymusi na przedsiębiorstwach energetycznych zmiany form obsługi klienta. Jak mogą przebiegać i w jakim podążać kierunku - o tym dyskutowali przedstawiciele firm energetycznych podczas debaty zorganizowanej 17 grudnia ub. roku w Warszawie przez Nowy Przemysł.

Około 40 proc. klientów RWE Polska posiada konta bankowe, co oznacza, że blisko 60 proc. klientów opłaca rachunki gotówką poinformowała Joanna Kalbalczyk, dyrektor ds. obsługi klienta i billingu RWE Polska.

W Niemczech ponad 90 proc. klientów posiada konta bankowe i płaci za energię przy ich pomocy oraz powszechnie korzysta z informacji dostępnych w internecie.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!
 



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 319 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 330 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP