PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Oleje silnikowe: lider może być tylko jeden

Autor: Piotr Apanowicz
01-11-2008 00:00 |  aktualizacja: 03-11-2008 10:11
Oleje silnikowe: lider może być tylko jeden

Oleje silnikowe dla samochodów osobowych stanowią tylko wycinek całego rynku, ale bardzo ważny z marketingowego punktu widzenia. Producenci robią wszystko, by przekonać konsumentów, że to właśnie ich oleje sprzedają się najlepiej.

Problem w tym, że badania rynkowe oceniające udziały rynkowe poszczególnych producentów opierają się na ankietach przeprowadzonych wśród kierowców samochodów, a nie na twardych danych sprzedażowych. W efekcie ich wyniki dość znacząco różnią się od siebie. Z opublikowanego niedawno raportu GIPA, dotyczącego rynku olejów silnikowych dla samochodów osobowych w Polsce, wynika, że polscy kierowcy najczęściej zalewają silnik olejem Mobil (27 proc.), a oleje Lotos wybiera 24 proc. kierowców.
Ranking z filtrem

Z kolei wiosenne badania rynku "Moto Scan 2008" firmy Qualifact pokazały, że 31,4 proc. kierowców kupuje oleje silnikowe marki Lotos, a Mobil jest na drugim miejscu z udziałem 25,2 proc.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 967 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP