PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Orła cień, czyli o promocji polskiej gospodarki za granicą

Autor: wnp.pl (Piotr Stefaniak)
16-01-2010 00:00 |  aktualizacja: 05-02-2010 12:23
Orła cień, czyli o promocji polskiej gospodarki za granicą
Środki na promocję Polski w 2009 r.

Mamy dziesięć logotypów Polski. Kraj i gospodarkę promuje 60 instytucji. Pomagają dyplomaci podlegający dwóm resortom. Mimo tej obfitości polski biznesmen za granicą musi liczyć na siebie.

Przez cały miniony rok Polska była samotną wyspą wzrostu gospodarczego na morzu kryzysu, jak chętnie używali tego argumentu politycy. Tymczasem jesienią wartość złotego zaczęła maleć wobec euro i spadła nawet o 20 proc., podczas gdy forint - waluta kraju, gdzie PKB malał w skali roku o ponad 5 pkt. proc., był tylko nieznacznie słabszy.

- To element słabego PR Polski, który nie potrafi zdyskontować takiego sukcesu - mówi Michael Dembiński z Brytyjsko-Polskiej Izby Gospodarczej. - Analitycy w Londynie, Nowym Jorku i Tokio nadal nie rozróżniają krajów leżących w Europie Środkowo-Wschodniej i złe wydarzenia z niektórych z nich automatycznie przenoszone są na te mające lepszą sytuację.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Środki na promocję Polski w 2009 r.  



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP