PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Paragraf na linii

Autor: Jarosław Maślanek
04-11-2012 00:00
Paragraf na linii
<b>Paweł Żytecki<br />
dyrektor departamentu projektów i współpracy międzyoperatorskiej, Netia</b><br /><br />

- Dla lepszego funkcjonowania rynku brakuje regulacji, zwłaszcza w kwestii usług hurtowych, które mają znaczenie dla klientów biznesowych (MPLS, FTTx).<br /><br />

Istotnym hamulcem jest też brak możliwości zaoferowania klientowi biznesowemu wysokiego SLA* na naprawę uszkodzeń (np. 2, 4, 8 lub nawet 12 godzin) przy usługach na sieci TP SA. Firmom często doskwiera także to, że będąc podnajemcami w dużym biurowcu czy centrum handlowym klient/firma, nie może decydować, kto jest dostawcą usług dla nich, robi to bowiem administrator biurowca.

Nasze prawo regulujące rynek telekomunikacyjny nie odbiega od wymogów unijnych. Czeka nas jednak wdrożenie kilka zmian, które mają poprawić sytuację użytkowników końcowych i inwestorów.

W najnowszym rankingu World Economic Forum Polska uplasowała się na 49. miejscu jeżeli chodzi o rozwój technologii informacyjnych.
Jako nasze najważniejsze mankamenty wskazuje się przeszkody natury regulacyjnej i opóźnienia we wdrażaniu e-government. Do podstawowych problemów zaliczono także okres, po którym podpisanie umowy na inwestycje realnie nabiera mocy prawnej, jak i samą liczbę procedur, które należy dopełnić oraz nieefektywność systemu sądowniczego w rozstrzyganiu sporów. To bolączki znane i podnoszone co roku.

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji spore nadzieje na rozruszanie rynku telekomunikacyjnego i - co za tym idzie - na poprawę naszych międzynarodowych notowań, pokłada w ustawie z 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz w działaniach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Urzędu Komunikacji Elektronicznej, które wydały wojnę barierom antykonkurencyjnym tworzonym przez dysponentów terenów osiedli wielorodzinnych.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!
<b>Paweł Żytecki<br />
dyrektor departamentu projektów i współpracy międzyoperatorskiej, Netia</b><br /><br />

- Dla lepszego funkcjonowania rynku brakuje regulacji, zwłaszcza w kwestii usług hurtowych, które mają znaczenie dla klientów biznesowych (MPLS, FTTx).<br /><br />

Istotnym hamulcem jest też brak możliwości zaoferowania klientowi biznesowemu wysokiego SLA* na naprawę uszkodzeń (np. 2, 4, 8 lub nawet 12 godzin) przy usługach na sieci TP SA. Firmom często doskwiera także to, że będąc podnajemcami w dużym biurowcu czy centrum handlowym klient/firma, nie może decydować, kto jest dostawcą usług dla nich, robi to bowiem administrator biurowca.  

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


36 627 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP