PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Początki w tp.internet

Autor: oprac. na podst. Noblestar (ru)
18-05-2001 00:00

Pierwszym poważnym wdrożeniem profesjonalnego systemu CRM w Polsce był kontrakt na zbudowanie Multimedialnego Centrum Obsługi Klienta dla firmy tp.internet. Projekt przeprowadziły firmy Noblestar i Alcatel. Noblestar oparł wdrożenie na wiodącym systemie PeopleSoft CRM/Vantive. Alcatel dostarczył infrastrukturę Call Center.

tp.internet jest spółką zależną Telekomunikacji Polskiej SA. Ten czołowy na polskim rynku dostawca technologii internetowych dla dużej grupy klientów indywidualnych i korporacyjnych oferuje szeroką gamę usług, charakteryzującą się dużą dynamiką zmian. Spółka tworzy rozbudowane mechanizmy pozyskiwania danych od klientów i o klientach.
Projekt implementacji systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem PeopleSoft CRM/Vantive objął kilkudziesięciu użytkowników. Na jego bazie zostało utworzone multimedialne centrum obsługi klienta (Cont@ct Center). Implementacja systemu PeopleSoft CRM/Vantive przez firmę Noblestar zrealizowana została w dwóch etapach. Pierwszy etap polegał na wdrożeniu Vantive Support oraz zintegrowaniu go z Alcatel/Genesys CTI. Drugi etap polegał na wdrożeniu Vantive eService, Vantive Sales & Marketing, Vantive eSalesRep oraz integracji z serwerem faksów. We wdrożeniu systemu CRM brało udział dziewięciu polskich konsultantów Noblestar. System został wdrożony całkowicie w wersji polskojęzycznej.
Vantive Support automatyzuje proces rejestracji i obsługi zgłoszeń klientów. Dzięki integracji na poziomie interfejsu bazowo-danowego z Alcatel/Genesys CTI i LDAP, klient jest identyfikowany w systemie na podstawie numeru telefonu, z którego dzwoni. Konsultant prowadzi proces obsługi z poziomu aplikacji Vantive - od momentu przyjęcia zgłoszenia aż do zakończenia - zapewniającej mu intuicyjny dostęp do szczegółowych informacji o kliencie. Mając podstawowe informacje, system PeopleSoft CRM/Vantive może uruchamiać "specyficzne" procesy skojarzone z danym klientem.
Vantive Sales & Marketing - oraz jego internetowa wersja eSalesRep - to moduły usprawniające proces marketingu i sprzedaży na kilku płaszczyznach, m.in. organizacji działu sprzedaży, procesów marketingu i sprzedaży w kontekście czasu, planingu czasowego według kalendarza działań marketingowych oraz etapów i zadań w ramach procesu sprzedaży (graficzny time-table). Czwarta płaszczyzna zapewnia graficzny raporting globalny, oparty na powyżej wymienionych trzech płaszczyznach.
CRM/Vantive jest rozwiązaniem skalowalnym. Obecnie tp.internet obsługuje na bazie systemu PeopleSoft CRM/Vantive zarówno własnych klientów jak i klientów sieci Idea.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP