PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Polski rynek ma znaczenie strategiczne

Autor:
31-10-2001 00:00

Rozmowa z Seppo Tuomola, prezesem Zarządu ESAB Sp. z o.o.

- Uprzejmie proszę o opisanie działalności handlowej warszawskiego oddziału firmy ESAB.
- W strukturze organizacyjnej firmy ESAB mamy na ogół wydzielone jednostki produkcyjne i handlowe, na czele których stoją ich dyrektorzy zarządzający. Taką samą zasadę przyjęliśmy w naszych działaniach w Polsce. Po połączeniu spółek Elektrody Baildon, Fersab i ESAB w Warszawie, co miało miejsce na wiosnę tego roku, wyodrębniliśmy spośród tych jednostek wspólną organizację handlową. W tej chwili nasze biura handlowe znajdują się w Katowicach oraz w Warszawie. W Opolu mieści się biuro handlowe przedsiębiorstwa OZAS, w którym większość udziałów należy do firmy ESAB. Poza tym, w ważnych dla nas regionach kraju, takich jak Trójmiasto i Szczecin, pracują nasi lokalni przedstawiciele handlowi.
Jednym z ważniejszych zadań jest właściwe wyszkolenie naszych inżynierów - handlowców w pełnym asortymencie zarówno materiałów, jak i urządzeń spawalniczych. Z uwagi na bardzo szeroki zakres oferowanych produktów, niejednokrotnie niezbędne jest także wsparcie specjalistów z centrali firmy ESAB, bądź innych krajów, co pozwala nam skutecznie obsługiwać zarówno kluczowych klientów, jak i największe polskie firmy dystrybucyjne.
Do końca bieżącego roku wdrożymy rozbudowany system CRM - Customer Relationship Management w jednostkach handlowych, co pozwoli na stworzenie nowych schematów funkcjonowania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Do tego celu użyjemy takiego samego oprogramowania, jakie jest już zainstalowane w innych europejskich oddziałach firmy ESAB, ze wspólną bazą danych w Szwecji. Takie rozwiązanie umożliwi wydajniejsze zarządzanie kampaniami marketingowymi i innymi formami aktywności, a także badaniem ich skuteczności oraz satysfakcji naszych klientów. W toku są też inne inwestycje związane z technologiami komputerowymi, jak rozszerzanie zasobów internetowych, czy tworzenie rozwiązań typu e-commerce.
W końcu jednak nasze relacje z klientami opierają się na kontaktach międzyludzkich, a systemy elektroniczne wspierają aktywność handlowców. W takim modelu działania możemy efektywnie pozyskiwać nowych klientów, a tym samym szerzej oferować produkty wytwarzane w kraju lub innych fabrykach firmy ESAB w Europie.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 427 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP