PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Prąd płynący z reklamy

Autor: Jarosław Latacz
22-04-2006 00:00
Prąd płynący z reklamy

Moduły w prasie, spoty w telewizji, gigantyczne billboardy i ogrzewane zimą przystanki komunikacji miejskiej. Sponsoring kultury i sportu. To tylko niektóre pomysły realizowane w kampanii reklamowej szwedzkiego koncernu Vattenfall. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, w przyszłości będzie jeszcze ciekawiej i bardziej spektakularnie.

Podgrzewany wizerunek

Przez ostatnie trzy miesiące ponad 900 tysięcy pasażerów w Warszawie i Katowicach skorzystało z 29 ogrzewanych przystanków autobusowych i tramwajowych. Na przystankach zbierano także... pomysły na działania w kolejnym sezonie zimowym oraz wystawiono pierwsze w historii przedstawienie teatralne. Tegoroczna akcja podgrzewanych przystanków była kontynuacją zeszłorocznej kampanii. To absolutna nowość w Polsce, ale pomysł szybko spodobał się podróżującym. Jeden z internautów zgłosił pomysł zamontowania na przystankach lamp do terapii światłem.

– Mamy nadzieję, że uda nam się wdrożyć ten ciekawy pomysł i pomóc pasażerom komunikacji miejskiej w walce ze skutkami zimowej depresji – mówi Piotr Kędzierski, dyrektor biura komunikacji społecznej Vattenfall.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP