PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Prawo wyboru sprzedawcy energii

Autor: Ireneusz Chojnacki
12-11-2010 00:00
Prawo wyboru sprzedawcy energii

Dobra obsługa klienta w elektroenergetyce pozwala obniżyć wskaźnik zmiany sprzedawcy nawet o około 30 proc. - mówi Jarosław Dmowski, młodszy partner w Boston Consulting Group.

- Dyskusje o polskiej elektroenergetyce często zaczynają się i kończą na kwestiach dotyczących potrzeb inwestycyjnych, budowy nowych elektrowni oraz sieci energetycznych. Tak jakby branża nie widziała odbiorców. Czy obsługa klientów jest w Polsce jeszcze ciągle sprawą trzeciorzędną z punktu widzenia interesów grup energetycznych?

- Do początku ubiegłego roku polskie firmy elektroenergetyczne nie doceniały znaczenia obsługi klientów oraz możliwości zmiany sprzedawcy przez klienta. Teraz jednak sytuacja zmienia się właściwe z dnia na dzień, a istotne zmiany rozpoczęły się od klientów biznesowych. W 2009 roku około 1500 firm, odbiorców grup taryfowych A, B i C, zmieniło sprzedawcę energii elektrycznej.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


47 144 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP