PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Seanse z klientami

Autor: Raport Specjalny (Jarosław Maślanek)
17-10-2016 12:24
Seanse z klientami

Wzrost znaczenia prosumenta w gospodarce ery rewolucji technologicznej odciska piętno na jego komunikacji z przedsiębiorstwami. A co się niby zmieniło?

Nie wystarczy już odbierać telefony i wysyłać e-maile; trzeba skłonić klienta do współpracy przy powstawaniu produktu czy usługi od początkowej fazy projektowej - i utrzymać go, zapewniając mu jak najlepsze doświadczenia.

Procesowe filary


Komunikacja z klientem opiera się dziś na trzech podstawowych elementach.

- To integracja danych, analityka i targetowanie - mówi Mariusz Chochołek, prezes Integrated Solutions.

Jego zdaniem, pierwsze dwa procesy służą do osiągnięcia tego trzeciego, czyli stworzenia w pełni sprofilowanego komunikatu, dopasowanego do potrzeb, możliwości oraz przyzwyczajeń klienta. Znalezienie z nim wspólnego języka, który przełoży się na wzrost przychodu, skłania firmy do inwestycji w technologiczne zaplecze. A obecnie składają się na nie m.in. chmura obliczeniowa, Big Data, internet rzeczy, beacony czy wi-fi.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


49 699 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP