PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Serwis Olejowy - dobry sposób na trudne czasy

Autor: LOTOS Oil
24-09-2010 00:00
Serwis Olejowy - dobry sposób na trudne czasy

W czasach wychodzenia z kryzysu, kiedy sytuacja gospodarcza daleka jest od stabilnego rozwoju, ważne jest pilnowanie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na pogodzenie oczekiwań księgowych, z potrzebami działów utrzymania ruchu jest usługa Serwisu Olejowego. Dodatkowym elementem takiej współpracy, jest możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń między służbami technicznymi przedsiębiorstwa, a odpowiedzialnymi za produkty smarownicze.

Aby to zrealizować trzeba nowych rynków, nowych kanałów dystrybucji i nowych Klientów zarówno w kraju, jak i zagranicą. Zasada jest prosta, skoro nie można dziś czegoś sprzedać, to może przynajmniej można z wybranymi firmami realizować program rozwoju współpracy technologicznej, poszukiwać nowych produktów i nowych ich zastosowań. Być może zamiast kolejnych dziesiątek ton, których dziś nie kupią, zapłacą za usługę serwisu olejowego? A może wejdziemy razem na rynek zewnętrzny? Poważne decyzje wymagają przynajmniej dwóch rzeczy na „R” - Rozwagi i roztropności,
- W naszym przypadku ta polityka jest zawsze skuteczna, zawdzięczamy to jednak przede wszystkim determinacji pracowników naszego Serwisu Olejowego oraz Badań i Rozwoju - podkreśla zdecydowanie Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki. - Tyle jeżeli chodzi o działania w kraju. Na innych rynkach skutecznym wsparciem jest dział Eksportu, który poprzez wsparcie technologiczne dla naszych regionalnych partnerów handlowych realnie wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku marki i produktu. Promocja przez Serwis Olejowy to zawsze najskuteczniejsze wsparcie dla handlu - kończy dyr. Matracki.

Liczy się współpraca

Spółka rozwija współpracę technologiczną z producentami maszyn i urządzeń, że wspomnę o KGHM, Grupie FAMUR, HSW, KIA, Michelin, Ecol czy Pronar.

- Wdrożenie Serwisu Olejowego, to realne działanie na rzecz zmniejszenia bieżących kosztów funkcjonowania - wyjaśnia Marek Dębiński, szef Serwisu Olejowego. - To również okazja do przedyskutowania możliwymi usprawnieniami polityki smarowniczej. Najczęściej wtedy powstają nowe rozwiązania - dodaje Dębiński.

Źle ustawiona linia produkcyjna, kłopoty z dostawami komponentów, awarie i długie czasy częstych przezbrojeń to oznaki, że firma nie pracują efektywnie. Często nadrabia się to nadgodzinami, nerwowym przestawianiem planu produkcji lub uruchamianiem dodatkowych zmian - to nie jest, ani dobre, ani tym bardziej tanie rozwiązanie.

- Tymczasem wystarczy zainwestować w standaryzowanie procedur i lepsze zorganizowanie poszczególnych stanowiskach. Dzięki temu uzyskamy sporo oszczędności - zapewnia Rafał Mirek, kierownik Kierownik Działu Badań i Rozwoju Mirek.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP