Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Stacje paliw: paliwo to ja


11-07-2005 00:00
Stacje paliw: paliwo to ja

Przełamano barierę myślenia o paliwie tylko jako o towarze wystandaryzowanym technicznymi normami. Marketingowe strategie koncernów paliwowych odwołują się – do naszej autoekspresji. – Moje paliwo jest takie, jak ja – deklaruje klient stacji benzynowej.

Klient bezbłędnie przypisuje paliwowym markom odpowiednie cechy. Potem wybiera te marki, z którymi sam chce się identyfikować. Jeżeli jestem odpowiedzialny, będą tankował na stacji „zielonego” BP. Jeżeli jeżdżę sportowo – kupię paliwo V-Power.

Koncerny paliwowe korzystają z tego samego mechanizmu, co producenci wszystkich innych branż i towarów. Dlaczego mam kupić volvo? Bo jeżdżę bezpiecznie, to wie każdy. Marka nie jest znakiem graficznym albo hasłem reklamowym – jest zbiorem naszych skojarzeń. Tak jak Coca-Cola nie jest brązowym piciem, ale zabawą i stylem życia.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 024 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP