Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

TARGI MEDIUM PRZYSZŁOŚCI

Autor:
18-06-2001 00:00

Przemysł targowy w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych systematycznie się rozwija - adaptując na potrzeby wystawców, zwiedzających i organizatorów najnowocześniejsze technologie, łącznie z IT. Najbardziej zaawansowane zmiany dokonały się już w ojczyźnie Internetu, czyli na rynku amerykańskim. Dzięki integracji globalnej sieci z targami, obok targów offline, powstały także targi on line, które trwają przez cały rok.

Ponieważ ten proces w Stanach Zjednoczonych już się dokonał - Międzynarodowe Targi Poznańskie podążają szybko w tym samym kierunku, zapewniając wystawcom dostęp do globalnej sieci. Dzięki takim rozwiązaniom na targach następuje pełna wymiana informacji.
Międzynarodowe Targi Poznańskie są przedsiębiorstwem otwartym na zastosowanie i wykorzystanie najnowszych technik i technologii zgodnych z trendami występującymi w krajach o najbardziej rozwiniętej gospodarce. Aktualnie wdrażany jest najnowocześniejszy system informatyczny, który zainstalowano również na największych renomowanych targach europejskich.
Zintegrowany system informatyczny zapewni MTP zarządzanie zasobami ludzkimi i finansami oraz controling. Eksploatacja systemu usprawni funkcjonowanie firmy w zakresie zarządzania informacją i komunikacją, co pozwoli osiągnąć główny cel przedsięwzięcia - podnieść satysfakcję klientów z jakości świadczonych przez MTP usług. Badania weryfikujące efektywność marketingową targów pokazały ich zdecydowaną wyższość nad innymi instrumentami marketingowymi i dlatego wystawcy stawiają wymagania, którym mogą sprostać tylko najlepsi organizatorzy.
W Polsce badania rynku targowego przeprowadził w ubiegłym roku Pentor. Wyniki ogłoszono w raporcie ,,Plany uczestnictwa w targach polskich wystawców". Według wystawców targi są najbardziej przydatnym instrumentem marketingowym dla spełniania wielu celów sprzedaży: zademonstrowania obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83,2% badanych), prezentacji nowych produktów (79,2%), podtrzymania kontaktów z dotychczasowymi klientami (77,8%), pozyskania nowych klientów (77,6%), wymiany i pozyskania informacji (77,6%), wzrostu znajomości i doskonalenia wizerunku firmy (76,2%), wzrostu znajomości produktów (75,2%), rozpoznawania życzeń klientów (70,0%), zawierania umów sprzedaży (63,8%), wpływania na decyzje klientów (62,6%).
83% badanych wystawców (reprezentujących różne branże gospodarki) uznało Międzynarodowe Targi Poznańskie za najbardziej atrakcyjny, z punktu widzenia interesów firmy, polski ośrodek targowy.
MTP odpowiadając na oczekiwania wystawców zapewniają coraz wyższą jakość usług przy stałych cenach. Ceny wynajmu powierzchni wystawowej na poznańskich targach utrzymują się na stałym poziomie od trzech lat, choć na inwestycje w obszarze infrastruktury przeznacza się ogromne nakłady. Wszystkie wybudowane w ciągu ostatnich ośmiu lat pawilony posiadają klimatyzację, kanały medialne i bezsłupową konstrukcję. W perspektywie miesięcy obiekty wystawiennicze MTP utworzą połączony komunikacyjnymi łącznikami, sklimatyzowany kompleks wystawienniczy z całkowicie przebudowanym, spełniającym standardy europejskie wejściem głównym.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP