Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Telekomunikacyjne rozwiązania z przyszłością

Autor: Jarosław Maślanek
24-10-2004 00:00
Telekomunikacyjne rozwiązania z przyszłością
Dariusz Michniewicz, dyrektor Pionu Telekomunikacji firmy ATM

Rynek telekomunikacyjny ewoluuje wraz ze zmieniającymi się wymogami firm, które z tego typu usług korzystają. Integracja rozwiązań teleinformatycznych dla sektora MSP oraz klientów korporacyjnych staje się standardem, a wzrastająca unijna konkurencja przyczynia się do systematycznego spadku cen.

Zintegrowana oferta
Oferta rynkowa firm telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych coraz bardziej jest „szyta na miarę”, czyli dostosowywana do wymogów konkretnego odbiorcy. Sposób prowadzenia działalności przez daną firmę określa jej komunikacyjne potrzeby, i do nich starają się dostosować operatorzy. – Następuje ogromna dywersyfikacja oferty, przede wszystkim dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw – uważa Bartosz Max, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu Telefonii Dialog. – Oferty są szyte na miarę, dla dużych przedsiębiorstw są to przede wszystkim przedsięwzięcia integratorskie i sieciowanie oddziałów (w Dialogu usługa BiznesNet – czyli VPN głosowy i transmisji danych), małe firmy stawiają przede wszystkim na Internet, czyli szerokie pasmo.

Dostawcy dostosowują się też do zmieniających się wymogów rynkowych, związanych z budową firm wielooddziałowych. Tendencja do wykorzystywania zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych jest coraz bardziej popularna także wśród małych i średnich firm. Rozwiązania typu Wirtualne Sieci Prywatne (VPN), transmisja danych i głosu, czy wielodziałowy WAN nie są już wyłącznie domeną klientów korporacyjnych. – Od dawna obserwujemy tendencję konkurujących ze sobą firm sektora MSP oraz dużych przedsiębiorstw do ekspansji geograficznej – wyjaśnia Jacek Kotur, dyrektor marketingu Crowley Data Poland. – Następuje to bezpośrednio poprzez zakładanie oddziałów w danych krajach czy regionach, ale także dzięki obecności tych przedsiębiorstw w pośrednich kanałach sprzedaży. Takie strategie wymagają od firm optymalizacji i doskonalenia systemów zarządzania informacją.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!
Dariusz Michniewicz, dyrektor Pionu Telekomunikacji firmy ATM  



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 814 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP