Agencja Marketingowa na zlecenie Miesięcznika Gospodarczego "Nowy Przemysł" przeprowadziła badanie marketingowe mające na celu poznanie opinii przedsiębiorców budowlanych na temat przewidywanej koniunktury w tej branży w roku 2001 oraz ich poglądów na sprawę ochrony polskiego rynku usług budowlanych przed konkurencją zagraniczną.
Badanie objęło 200 przedsiębiorstw, zarówno producentów materiałów budowlanych (zaprawa, klej budowlany, kostka brukowa, beton itp), jak i firm usługowych (remontowo-budowlane, budujące mieszkania, obiekty przemysłowe i drogowe). Badanie zrealizowane zostało na terenie trzech województw: śląskiego, opolskiego i małopolskiego.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
SUBSKRYBUJ WNP.PL
NEWSLETTER
Wnp.pl: polub nas na Facebooku
Wnp.pl: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Wnp.pl na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS