Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

Circle K: rok 2017 pod znakiem pożegnania logo Statoil

Autor:  wnp.pl (PA)  |  10-01-2018 08:48  |  aktualizacja: 10-01-2018 08:50
Rok 2017 dla firmy Circle K Polska upłynął przede wszystkim pod znakiem procesu zmiany marki ze Statoil na Circle K, który poza Polską był prowadzony także w krajach bałtyckich. Od połowy maja, kiedy nastąpiło oficjalne otwarcie pierwszej stacji pod nowym logo w Warszawie, nazwę zmieniło około 220 z 349 obiektów.

Spółka podkreśla, że ubiegły rok dla Circle K to również rozwój oferty gastronomicznej w oparciu o własne koncepty oraz otwarcie pierwszych stacji w Miejscach Obsługi Podróżnych (MOP).

W 2017 roku na stacje Circle K wprowadzony został nowy koncept gastronomiczny o nazwie Great Bakery
Fot. mat. prasowe

Czytaj również Stacje Circle K wkraczają na autostrady.

- Mogę śmiało powiedzieć, że rosnące wyniki sprzedaży na stacjach funkcjonujących pod nowym szyldem pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość - mówi Michał Ciszek, prezes Circle K Polska.

Więcej czytaj w obszernym wywiadzie: Michał Ciszek: Circle K chce 10 proc. polskiego rynku stacji paliw.

Do końca lutego nazwę zmienią stacje we wschodniej i południowo-wschodniej Polsce, tj. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie. Zakończenie procesu planowane jest z końcem marca. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).

Ubiegły rok to również otwarcie dwóch pierwszych stacji franczyzowych Circle K w Chmielniku i Kolbuszowej, które od początku istnienia funkcjonują pod nową nazwą.

W 2017 r. na wybranych stacjach w Warszawie, Krakowie i innych miastach wprowadzono także koncept Great Bakery, czyli świeżo wypiekane ciastka i pieczywo. Do końca kwietnia ofertę będzie można znaleźć na ponad 90 stacjach w całym kraju.

W planach na 2018 rok Circle K chce stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie cztery kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej.

Firma Circle K Polska (wcześniej Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ok. 350 stacji paliw. Od 2012 r. właścicielem spółki jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard, posiadająca na świecie około 14 tys. sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudniająca ponad 120 tys. pracowników.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018