Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

Energa Obrót przygotuje nowe standardy komunikacji z klientem. Stawia na prosty język

Autor:  wnp.pl (ICH)  |  13-03-2018 11:59  |  aktualizacja: 13-03-2018 11:55
Energa Obrót włącza się w ogólnopolską inicjatywę upraszczania komunikacji z klientami. W ramach projektu „Prościej” firma przeanalizuje język dokumentów, które trafiają do klientów. Nowe standardy komunikacji Energa Obrót przygotuje we współpracy z językoznawcami z Wrocławia.

Energa Obrót chcąc skutecznie uprościć komunikację z klientami nawiązała współpracę z zespołem dr Tomasza Piekota z Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Energa Obrót weźmie pod lupę odpowiedzi na reklamacje w najczęściej poruszanych przez klientów tematach. Pod okiem lingwistów wyszkolony zespół specjalistów wypracuje nowe standardy komunikacji i wzorce pism.
Fot. mat. pras.

Czytaj także: Energa oddala się od Bogdanki stawiając na PGG

– Z powodów historycznych polskie firmy mają problem z przyjaznym językiem komercyjnym. Wiele z nich przechowuje jeszcze w języku DNA urzędów minionej epoki. Inne – zachłysnęły się emocjonalną i patetyczną narracją zachodniego marketingu. Dojrzeliśmy do tego, by tworzyć nowy język firmowy. Prosty, elegancki i przyjazny. Każda firma musi to jednak zrobić na własne konto – wyjaśnia dr Tomasz Piekot.

W najbliższych miesiącach Energa Obrót weźmie pod lupę odpowiedzi na reklamacje w najczęściej poruszanych przez klientów tematach. Pod okiem lingwistów wyszkolony zespół specjalistów wypracuje nowe standardy komunikacji i wzorce pism.

Czytaj również: Energa już z taryfą antysmogową na prąd

– Codziennie jesteśmy zalewani porażającą ilością informacji. Nie możemy pozwolić sobie na godziny kontemplacji. Rzeczywistość wymaga od nas natychmiastowych decyzji. Nie chcemy, żeby nasi klienci tracili czas na domysły. Czujemy potrzebę zmiany języka, który stosujemy w naszych pismach. Kluczem zrozumienia jest prosta i przejrzysta komunikacja – powiedział Dariusz Chrzanowski, wiceprezes zarządu Energi Obrót.

W 2017 roku, według wstępnych danych, zysk EBITDA grupy Energa wyniósł 2,168 mld zł wobec 2,027 mld zł rok wcześniej. Największy udział w wypracowanej, skonsolidowanej EBITDA grupy miał segment dystrybucja, którego szacunkowa EBITDA za ub.r. wyniosła 1,723 mld zł wobec 1,720 mld zł w 2016 roku.



Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018