Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

PGE chce odbić Warszawę z rąk niemieckiego innogy. Kusi promocjami

Autor:  wnp.pl (TE)  |  16-04-2018 14:01  |  aktualizacja: 16-04-2018 14:05
Pod nową marką Lumi największa polska grupa energetyczna chce sprzedawać prąd mieszkańcom Warszawy. Klientów chce przyciągnąć m.in. kartą podarunkową.

  • Od kwietnia każdy mieszkaniec stolicy z obszaru innogy Stoen Operator może podpisać umowę z PGE.
  • Klienci będą otrzymywać jedną fakturę za sprzedaż i dystrybucję energii.
  • Każdy, kto zdecyduje się na przejście do Lumi, dostanie kartę podarunkową o wartości 300 zł do wykorzystania w wybranej galerii handlowej lub na stacji benzynowej.

Henryk Baranowski na warszawskim PGE Narodowym.
fot. mat. pras.

- Jesteśmy największym w Polsce producentem energii elektrycznej i ciepła, sprzedajemy prąd ponad 5 milionom Polaków, a dziś chcemy być obecni również w Warszawie. Powołaliśmy w tym celu nową markę - podkreślił Henryk Baranowski, prezes PGE.

Jak podała energetyczna grupa, z oferty Lumi może skorzystać każdy mieszkaniec Warszawy. Dodano, że zakłada ona jedną, niższą stawkę dla wszystkich taryf. Klient otrzymuje gwarancję stałej ceny przez okres 36 miesięcy.

- Lumi to również możliwość pomocy potrzebującym. W ramach oferty specjalnej „Pomagam” Lumi przekaże w imieniu każdego nowego klienta darowiznę w wysokości 100 zł do wybranej przez niego organizacji pożytku publicznego - zaznaczyła PGE.

- Pomoc ta jest kontynuowana w trakcie trwania umowy, w ramach której Lumi przekazuje 3 proc. od ceny energii zużytej przez klienta - dodała.

Natomiast Piotr Nastaj, prezes PGE Centrum, spółki odpowiedzialnej w ramach za Lumi, zapowiedział, że wkrótce nowa marka zaoferuje klientom możliwość rozszerzenia oferty o usługi dodatkowe w dowolnym momencie trwania umowy.

innogy Polska podaje, że sprzedaje prąd 930 tys. klientów. Spółka jest właścicielem sieci w Warszawie dzięki zakupieniu firmy Stoen podczas prywatyzacji.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018