Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

Shell dołączył do programu Karta Dużej Rodziny

Autor:  wnp.pl (PA)  |  29-05-2018 09:53  |  aktualizacja: 29-05-2018 09:58
Shell to pierwsza zagraniczna sieć stacji paliw w Polsce, która dołączyła do programu Karta Dużej Rodziny koordynowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Posiadacze kart otrzymają zniżki na paliwa oraz wybrane produkty spożywcze.

W ramach programu "Shell dla Dużych Rodzin" posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają na stacjach Shell rabat w wysokości 8 groszy za litr paliwa podstawowego i 10 groszy za litr w przypadku paliw premium, np. Shell V-Power, a także 3 grosze za litr przy zakupie gazu płynnego LPG. Dodatkowo uczestnicy programu będą mogli kupić ze zniżką w wysokości 20 proc. wybrane produkty spożywcze, m.in.: hot-doga czy czekoladę.

Rodziny z trójką i więcej dzieci zatankują taniej na polskich stacjach Shell
Fot. mat. prasowe

Czytaj też Rośnie popularność Karty Dużej Rodziny w sieci Lotos.

- Chcemy, aby stacje Shell były miejscem przyjaznym dla wszystkich klientów, również dla wielodzietnych rodzin, dla których podróżowanie jest szczególnym wyzwaniem. Rabaty paliwowe to nie jedyna rzecz, którą oferujemy posiadaczom Karty Dużej Rodziny. Na ponad  370 stacjach Shell rodzice znajdą między innymi przewijaki, które sprawiają, że długie podróże z małymi dziećmi stają się zdecydowanie łatwiejsze - mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska. 

Czytaj również PKN Orlen zaoferuje większe zniżki wielodzietnym rodzinom.

Shell to trzecia sieć stacji paliw w Polsce, która przystąpiła do programu. Już od grudnia 2014 roku w programie uczestniczy Grupa Lotos, a od sierpnia 2015 roku przystąpiła do niego także sieć PKN Orlen.

Karta Dużej Rodziny to system zniżek przysługujący rodzinom z co najmniej trójką dzieci. Jej beneficjenci mają możliwość korzystania z ulg, zarówno w instytucjach publicznych, jak i prywatnych, m.in.: w muzeach, teatrach czy w sklepach spożywczych. Do programu może dołączyć każda rodzina z co najmniej trojgiem dzieci, niezależnie od dochodów.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018