Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

Odzież znad Bosforu coraz łatwiej kupić w Polsce

Autor:  wnp.pl (DM)  |  12-06-2018 11:15  |  aktualizacja: 12-06-2018 11:24
Turecka firma LC Waikiki wynajęła 930 m kw. w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta. Otwarcie sklepu zaplanowano na 15 czerwca tego roku. To czwarta placówka tureckiego producenta.

Turecka firma projektuje i produkuje odzież męską, kobiecą, dziecięcą i młodzieżową. W ofercie ma też obuwie.

W Polsce firma 15 czerwca otworzy już czwarty swój sklep.
Fot. mat. pras.

W Polsce marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i Wrocławiu, a Atrium Reduta będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju.

- LC Waikiki uzupełni zróżnicowany portfel najemców Atrium Reduta - tłumaczy Dagmara Filipiak, dyrektor Działu Reprezentacji Najemcy JLL. - Jednocześnie turecki gigant, zgodnie ze swą globalną strategią, kontynuuje dynamiczną ekspansję. Do 2023 roku może stać się jedną z trzech najlepiej prosperujących sieci odzieżowych w Europie. 

Turecka firma została założona w latach 80-tych ubiegłego wieku we Francji. Od 1997 roku działa w Turcji jako LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret. Ma ponad 850 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach, w których  zatrudnia 42 tys. pracowników.

Obrót firmy w 2017 roku wyniósł 12,2 mld lirów tureckich (około 9,7 mld zł). W bieżącym roku fiskalnym planowane jest otwarcie 150 sklepów w 12 nowych krajach, w tym w Grecji, Chorwacji i Czarnogórze. Wraz z wejściem na te rynki LC Waikiki będzie obecna w 50 krajach z tysiącem sklepów.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018