Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

Wizerunek Kubicy ma zwiększyć sprzedaż Lotosu

Autor:  wnp.pl (PA)  |  13-06-2018 10:25  |  aktualizacja: 13-06-2018 10:56
Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy Grupa Lotos zaprezentowała odświeżoną markę własną napoju energetycznego Dynamic sygnowanego przez Roberta Kubicę. Firma liczy w tym roku na podwojenie sprzedaży tego produktu na swoich stacjach.

Przypomnijmy, że od marca 2018 roku Grupa Lotos jest ponownie oficjalnym partnerem Roberta Kubicy, kierowcy testowego i rozwojowego w zespole Formuły 1 Williams Racing.

Robert Kubica będzie twarzą marki własnej Lotos Dynamic. Na zdjęciu od lewej Jakub Jarosz, wiceprezes Lotos Oil, Paweł Senator, dyrektor marketingu Grupy Lotos, Robert Kubica, Jarosław Kawula, wiceprezes Grupy Lotos ds. produkcji i handlu, Adam Pawłowicz, wiceprezes Lotos Paliwa
Fot. PTWP (Piotr Apanowicz)

W trakcie podpisywania umowy z polskim kierowcą gdański koncern zapowiedział, że Robert Kubica będzie ambasadorem marki Dynamic, pod którą sprzedawane są paliwa premium Lotosu, a także napój energetyczny. Od lipca do sprzedaży wejdzie również olej silnikowy Lotos Quazar Dynamic.

Czytaj więcej w tekście Lotos: Robert Kubica to dobra inwestycja.

- W testach konsumenckich odświeżona linia napojów energetycznych Dynamic uzyskała świetne wyniki. W sprzedaży są obecnie trzy smaki, poza tradycyjnym także mojito i sugar free, wszystkie sygnowane twarzą i podpisem Roberta Kubicy - mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes spółki Lotos Paliwa.

Według niego najważniejszy jest efekt biznesowy. Zgodnie ze strategią spółki w ciągu pięciu lat Lotos chce podwoić marżę pozapaliwową na swoich stacjach, czego ważnym elementem jest zwiększenie sprzedaży marki własnej.

- W ciągu pięciu miesięcy 2017 roku marka Dynamic stanowiła 10 proc. sprzedaży napojów energetycznych, a od stycznia do maja 2018 roku ten udział wzrósł do 30 proc. W całym roku liczymy na podwojenie udziału naszej marki własnej przy wzroście sprzedaży całej kategorii napojów energetycznych - podkreśla Adam Pawłowicz.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018