Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018

LPP ma ambicje, aby gonić największych. Wie, jak to zrobić

Autor:  Pulshr.pl  |  13-06-2018 20:16
Idea, która będzie nam przyświecać na najbliższe trzy lata, to rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój - mówi Marek Piechocki, prezes LPP, dodając, że firma ma ambicje, aby gonić największych i wie, jak to zrobić.

  • W 2017 r. wartość sprzedaży LPP wyniosła ponad 7 mld zł. W ciągu najbliższych trzech lat firma chce zwiększyć swoje przychody o ponad połowę tak.
  • Dziś udział sprzedaży internetowej w całości przychodów gdańskiej firmy wynosi 8 proc. Za trzy lata udział ten ma sięgać 20 proc.
  • Firma inwestuje nie tylko w nowe technologie, ale również w pracowników. W najbliższym latach zatrudni ich 4 tysiące.

Tak prezentuje się salon Reserved na Oxford Street
fot.Facebook/LPP

Firma działa w 20 krajach, posiada ponad 1700 salonów i sprzedaje 200 mln sztuk odzieży rocznie. Zarządzanie całym procesem nie byłoby możliwe, gdyby nie inwestycje w nowe technologie.

LPP już teraz jest jednym z liderów segmentu fashion tech i przewiduje rozwój w tym obszarze w kolejnych latach, umożliwiając pracownikom realizację nowych projektów.

- Idea, która będzie nam przyświecać na najbliższe trzy lata, to rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój - mówi Marek Piechocki, prezes LPP. - Mamy ambicje, aby gonić największych i wiemy, jak to zrobić. Handel przechodzi dziś prawdziwą rewolucję. Dzięki fashion tech, czyli inwestycjom w nowe technologie, chcemy być beneficjentami tej rewolucji. Przykładowo, będziemy systematycznie zwiększać naszą sprzedaż w internecie tak, aby za 3 lata jej udział sięgał 20 proc. - dodaje Piechocki.

Więcej w PulsHR.pl

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2018