• 1 Śr Mar
  • 2 Cz Mar
  • 3 Pt Mar
  • 4 So Mar

    VI Edycja Akademii Energii

    Szósta edycja Akademii Energii organizowana przez Fundację im. Lesława A. Pagi rozpoczęła się 4 marca , a Uroczyste Podsumowanie projektu zaplanowane jest na 4 kwietnia 2017 r. Do projektu edukacyjnego zaproszono 33 osoby z całej Polski zainteresowane branżą energetyczną: studenci oraz absolwenci kierunków technicznych, ekonomicznych i prawniczych.

  • 5 Nie Mar
  • 6 Pn Mar
  • 7 Wt Mar
  • 8 Śr Mar
  • 9 Cz Mar
  • 10 Pt Mar

    XVII Konferencja Izby Domów Maklerskich

    Silny krajowy rynek kapitałowy powinien być jednym z priorytetów polityki gospodarczej państwa, ponieważ wspiera budowę i rozwój innowacyjnej gospodarki z centrami kompetencji i zarządzania w kraju - to temat XVII Konferencji Izby Domów Maklerskich.

  • 11 So Mar
  • 12 Nie Mar
  • 13 Pn Mar
  • 14 Wt Mar
  • 15 Śr Mar
  • 16 Cz Mar
  • 17 Pt Mar
  • 18 So Mar
  • 19 Nie Mar
  • 20 Pn Mar
  • 21 Wt Mar
  • 22 Śr Mar

    Bezpieczeństwo jako czynnik stymulacji rozwoju gospodarczego - wspólna konferencja UDT i SGH

    Zapraszamy do udziału w konferencji organizowanej wspólnie przez Urząd Dozoru Technicznego i Szkołę Główną Handlową pt. „Bezpieczeństwo jako czynnik stymulacji rozwoju gospodarczego", która odbędzie się 22 marca 2017 roku w Warszawie.

  • 23 Cz Mar
  • 24 Pt Mar
  • 25 So Mar
  • 26 Nie Mar
  • 27 Pn Mar
  • 28 Wt Mar
  • 29 Śr Mar
  • 30 Cz Mar
  • 31 Pt Mar
  •  

Relacja z konferencji STACJA PALIW 2005 - PALIWA PŁYNNE I GAZOWE 2005"

4 maja 2005

4 maja odbyła się konferencja „STACJA PALIW 2005 – PALIWA PŁYNNE I GAZOWE 2005”. Przedstawiamy relację z konferencji, galerię zdjęć oraz prezentacje wykorzystywane przez panelistów.

Orlen i Lotos o planach na rynku detalicznym

Orlen w czwartym kwartale tego roku chce mieć trzydzieści stacji pod jeszcze nie znaną nową marką „B” - zapowiedział podczas konferencji "Stacja Paliw" 4 maja wiceprezes PKN Orlen Wojciech Heydel. Grupa Lotos do końca tego roku planuje zakończyć zmianę logo (na markę Lotos) na 74 własnych stacjach. Na razie GL odkłada jednak na przyszłość opracowanie strategii, która doprowadzi do ujednolicenia marki wszystkich (własnych i partnerskich) stacji GL. Wiceprezes GL Wojciech Kowlaczyk mówił jednak w Warszawie, że docelowo sieć stacji Grupy ma funkcjonować wyłącznie pod marką Lotos.

Przyporządkowanie orlenowskich stacji do dwóch marek : "premium" (czyli
Orlen) albo do nowej marki "ekonomicznej" będzie trwało około czterech lat - wynika z wypowiedzi wiceprezesa Haydla. Po 2009 z rynku powinny zniknąć ostatnie "niebieskie" stacje Petrochemii Płock. Grupa Lotos zaplanowała inwestycje w sieć stacji do 2009 roku - do tego roku GL wyda na rozwój sieci detalicznej 500 mln zł. W 2007 roku GL chce mieć 150 stacji własnych i 250 partnerskich. Dzisiaj Grupa ma łącznie 352 stacje, w tym 74 stacje własne.

Konferencję "Stacja Paliw", która towarzyszyła targom o tej samej nazwie, współorganizowały Polska Izba Paliw Płynnych i "Nowy Przemysł".

*

W pierwszym kwartale tego roku Orlen miał około 27 proc. udziału w rynku detalicznej sprzedaży paliw (w całym 2004 roku niespełna 29 proc.). Grupa Lotos szacuje swój udział w sprzedaży detalicznej na 6 do 6,5 proc.

CENTRUM MULTIMEDIALNE

PARTNERZY I SPONSORZY KONFERENCJI

Organizator

POLECAMY W SERWISACH