PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Odlewnictwo

  • Strefa premium

D. Ginalski, PGO: zbudowaliśmy grupę, teraz rozwijamy markę

Autor: wnp.pl (Piotr Myszor)
03-04-2017 14:51 |  aktualizacja: 04-04-2017 06:37
D. Ginalski, PGO: zbudowaliśmy grupę, teraz rozwijamy markę

Dariusz Ginalski, prezes Grupy PGO, w spółkach Grupy TDJ pracuje od 2004 r.

Fot. Mat. pras.

Obecnie jesteśmy na etapie wzmacniania marki PGO, jako marki grupy. Ułatwi nam to dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych. Rozwijamy się w wielu kierunkach. Kładziemy nacisk m.in. na rozwój kompetencji wewnętrznych, pamiętając o inwestycjach organicznych i akwizycjach - mówi Dariusz Ginalski, prezes Grupy PGO.

Jakie zmiany przechodzi obecnie PGO ?

- Konsolidacja spółek na przestrzeni kilku ostatnich lat nabierała tempa i rozmachu. Dziś już tworzymy grupę, chcemy myśleć w kategoriach segmentów produktowych, kształtować i wzmacniać wartość marki PGO, a nie tylko poszczególnych spółek, które ją tworzą. Siła grupy jest większa niż pojedynczych firm. Mniejszym podmiotom trudniej jest myśleć o umacnianiu pozycji na rynku światowym, a to naturalny kierunek naszego rozwoju. Od połowy 2015 roku jesteśmy obecni w Stanach Zjednoczonych, posiadamy przedstawicielstwa w krajach Beneluksu czy też Maroku. Nasi przedstawiciele szukają nowych możliwości globalnego rozwoju oraz są opiekunami lokalnych klientów. Planujemy uruchomić tego typu przedstawicielstwa także w innych krajach.

Kolejną zmianą jest podejście sprzedażowe. Nasz dział handlowy nie reprezentuje już jednego zakładu z wąskim portfolio produktowym, ale całą grupę, oferującą komplementarne wyroby z pełną gamą jej możliwości, które systematycznie poszerzamy. Przykładem wykorzystania synergii w grupie są choćby przekładnie - korpus to przeważnie odlew, natomiast elementy wewnętrzne to zwykle odkuwki. Jako grupa mamy odlewnie żeliwa i staliwa oraz produkującą odkuwki Kuźnię Glinik. Klient zamawiający odlewy poszukuje również odkuwek i odwrotnie. Takich rynkowych efektów synergii jest bardzo wiele.

W dalszej części rozmowy:

• Dlaczego synergię udało się osiągnąć dopiero teraz?
• Jaką strategię rozwojową przyjęła Grupa PGO?
• Jak się wpisuje w restrukturyzację Kopeksu?
• Jak wybiera firmy do ewentualnej akwizycji?
• Na czym polega specjalizacja produktowa w Grupie PGO?

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 409 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

657 146 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 006 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.