REKLAMA

W sejmowym barze nielegalnie handlowano alkoholem?

  • Autor: PAP/JS
  • 09 października 2017 22:21
W sejmowym barze nielegalnie handlowano alkoholem? Centrum Informacyjne Sejmu odniosło się do informacji podanych przez tygodnik "Wprost", że w sejmowym barze nielegalnie handlowano alkoholem. (fot. pixabay.com)

25 września Kancelaria Sejmu otrzymała informację o sprzedaży alkoholu w jednej z restauracji znajdujących się na terenie Sejmu; zażądała jego wycofania z oferty i przedstawienia wyjaśnień przez restauratora - oświadczyło CIS. Kancelaria podejmuje w tej sprawie "stosowane kroki prawne".

Centrum Informacyjne Sejmu odniosło się do informacji podanych przez tygodnik "Wprost", że w sejmowym barze nielegalnie handlowano alkoholem.

Wcześniej doniesienia tygodnika skomentował dyrektor CIS Andrzej Grzegrzółka, który poinformował na Twitterze, że sprawa jest obecnie wyjaśniana.

"Kancelaria Sejmu wyjaśnia sprawę w trybie pilnym i podejmowane są stosowne kroki prawne" - napisał Grzegrzółka.

Tygodnik "Wprost" napisał w poniedziałek, że "dotarł do nagrania, z którego wynika, że w sejmowym barze bez koncesji sprzedawano alkohol". Według tygodnika "do sytuacji doszło równo dwa tygodnie temu, 25 września 2017 roku".

"Na nagraniu widać jak w sejmowym barze Za kratą mężczyzna zamawia dwie szklaneczki whisky. Problem w tym, że sejmowy bar nie ma koncesji na sprzedaż alkoholu. Na nagraniu mężczyzna płaci za alkohol kartą i nie dostaje paragonu. Kiedy o niego prosi, musi poczekać kilka minut na wydruk. Na paragonie widnieje napis konsumpcja" - napisał "Wprost".

Tygodnik powołując się na informacje z warszawskiego ratusza podał, że świadcząca usługi gastronomiczne dla Kancelarii Sejmu spółka Movin Restauracje nie posiada wymaganych zezwoleń na sprzedaż alkoholu na terenie sejmowych lokali.

CIS podało, że 28 lipca 2017 r. zawarta została ze spółką Movin Restauracje sp. z o. o. umowa dzierżawy lokali w celu prowadzenia usług gastronomicznych w budynkach Kancelarii Sejmu.

"Zgodnie z umową, restaurator był zobowiązany do przedstawienia niezbędnych zezwoleń na sprzedaż alkoholu, czego ostatecznie nie uczynił. 25 września Kancelaria Sejmu otrzymała informację o sprzedaży alkoholu w jednej z restauracji i zażądała jego wycofania z oferty oraz przedstawienia przez restauratora szczegółowych wyjaśnień. Kancelaria Sejmu podejmuje stosowne kroki prawne" - podało CIS.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

Skomentuj (1 komentarzy)

  • Anna KLZ 2017-10-09 23:26:27
    doprawdy jesteśmy POLAKAMI XXI wieku? czym kierował się taki restaurator? czy naprawdę już zatarły się jakiekolwiek NORMY społeczne? jeśli taka patologia jest już obowiązującą normą i tzw."nawiedzeni" dążą do porządku zwyczajowego, archaicznej normalności, to moze nalezy zaprzestac się dziwić, punktować, walczyć , i tylko być na czasie zwyczajnie przyłączyć się? Ktoś kto świadomie nie przestrzega obowiązujących przepisów tak jak w tym przypadku, powinien restrykcyjnie utracić prawo prowadzenia na 7 lat działalności gospodarczej, niech idzie kopać rowy, do tzw. łopaty. jest to przykry przykład dla młodego pokolenia.



REKLAMA

Znajdź swojego posła i senatora

LUB
Polityka rozbudza emocje, jakich dawno nie było? Oceniaj i komentuj działania i wypowiedzi posłów i senatorów z podziałem na okręgi i komitety. Twój głos zawsze się liczy!
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.