PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Jak sobie radził Redan w maju 2018 roku?

Autor: wnp.pl (JD)
07-06-2018 09:37
Jak sobie radził Redan w maju 2018 roku?

Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym i modowym.

Fot. mat.pras.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez grupę Redan w maju 2018 roku wyniosła ok. 51 mln, co oznacza spadek o 5 proc. w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

  • W komunikacie podano, że w ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 222 mln zł i była niższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
  • Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2018 wyniosła 141,6 tys. m kw., co oznacza spadek o ok. 1 proc. w odniesieniu do maja 2017.
  • W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2018 roku wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6 proc. w porównaniu do maja roku poprzedniego. 
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 136 mln zł i była wyższa o ok. 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2018 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 38 proc. w stosunku do maja 2017 roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3 mln zł i była niższa o ok. 8 proc. w porównaniu do sprzedaży w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m kw., która była o ok. 1,3 proc. wyższa niż na koniec maja 2017 roku. 

Czytaj też: Odzieżowi giganci trzymają się mocno

oraz Ile zarabiają szefowie spółek odzieżowych i tekstylnych? Oto ranking

Jeżeli chodzi o segment modowy, to na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2018 roku wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 3 proc. porównując do maja poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 86 mln zł i była ok. 5 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2018 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 1 proc. w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 13,4 mln zł i była 3 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

TXM [TXM]

kurs:

1.65 PLN 0.10 (6.45%)

Notowania | Analiza techniczna


Redan SA [RDN]

kurs:

0.97 PLN 0.00 (0.00%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

28 252 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

585 596 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.