PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Odzieżowi giganci trzymają się mocno

Autor: wnp.pl (Leszek Sadkowski)
28-05-2018 20:00 |  aktualizacja: 28-05-2018 22:26
Odzieżowi giganci trzymają się mocno

Sklep przy Oxford Street, w samym centrum londyńskiego West Endu, to tzw. wisienka na torcie całej układanki Reserved

Fot. mat. pras.

Tradycyjnie już najtrudniejszy dla całej branży modowej pierwszy kwartał roku w tym roku zły wcale nie był. Szczególnie dla LPP, Vistuli czy Redanu. 2018 rok zapowiada się zatem równie dobrze jak poprzedni. A może nawet lepiej. Na pewno dla liderów rynku.

  • Powody do zadowolenia ma na pewno LPP, które kończy kwartał z dobrymi wynikami sprzedażowymi, co jest zasługą rosnących inwestycji w rozwój e-commerce oraz poszerzania liczby rynków.
  • Bogusz Kruszyński, prezes Redanu z satysfakcją ogłosił, że sieć modowa Top Secret w 2017 roku osiągnęła dodatnie wyniki na wszystkich poziomach rachunku, a na samym poziomie sprzedaży wypracowała 4,8 mln zł zysku, czyli 10,5 mln zł więcej niż rok wcześniej.
  • Również dla Vistuli miniony kwartał był dość dobry - spółka odnotowała 0,11 mln zł zysku netto w I kwartale 2018 r. wobec 0,78 mln zł straty rok wcześniej.
Powody do zadowolenia ma na pewno LPP, które kończy kwartał z dobrymi wynikami sprzedażowymi, co jest zasługą rosnących inwestycji w rozwój e-commerce oraz poszerzania liczby rynków. Efektem jest podwojenie przychodów z tego obszaru – w porównaniu do pierwszego kwartału 2017 roku przychody wzrosły o 139 proc., a łączna sprzedaż firmy w pierwszym kwartale br. osiągnęła blisko 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 16 proc. względem pierwszych trzech miesięcy roku ubiegłego. Dodajmy, że grupie LPP udało się utrzymać marże na tym samym poziomie co w analogicznym kwartale roku poprzedniego, nawet mimo niesprzyjającej wiosennym zakupom pogody w lutym i marcu - podobnie jak rok temu marża brutto utrzymała się na poziomie 45 proc.

Zobacz też: Prezes LPP chce zbudować wizytówkę Polski na świecie

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP powiedział na konferencji prasowej, że rozwój sprzedaży internetowej i kolejne pułapy jej udziału w przychodach grupy to znak, że inwestycje w rozwój działów IT czy logistyki dają wymierne efekty. Jego zdaniem 16-procentowy wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku świadczy to o tym, że klienci są zadowoleni z kolekcji i czekają na propozycje na nowe sezony. 

NA GIEŁDZIE

LPP SA [LPP]

kurs:

8790.00 PLN -70.00 (-0.79%)

Notowania | Analiza techniczna


Redan SA [RDN]

kurs:

0.97 PLN 0.00 (0.00%)

Notowania | Analiza techniczna


Vistula & Wólczanka SA [VST]

kurs:

4.60 PLN 0.02 (0.44%)

Notowania | Analiza techniczna


CCC SA [CCC]

kurs:

226.80 PLN -7.20 (-3.08%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 233 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

588 057 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.