Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

  • Strefa premium
Podatki, działalność biznesowa i wsparcie inwestycji zagranicznych

Polskie kosmetyki mogą podbić Chiny. PFR daje niecodzienną szansę

Maximilian Piekut • 10-04-2018 12:48
Polskie kosmetyki mogą podbić Chiny. PFR daje niecodzienną szansę

Wartość rynku kosmetycznego w Chinach osiągnęła poziom 120 miliardów złotych

Fot. Shutterstock

Poznaj bariery wejścia na rynek chiński dla produktów kosmetycznych.

Rynek kosmetyczny w Chinach w ciągu pięciu lat podwoił swoją wartość i w 2016 roku osiągnął poziom 120 miliardów złotych (sprzedaż detaliczna). Rozwój gospodarczy i związany z tym wzrost dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych przyczynił się do dynamicznego zwiększenia się wydatków chińskich konsumentów na kosmetyki. Pomimo że międzynarodowe koncerny kosmetyczne są obecne na rynku od co najmniej dziesięciu lat, polskie Małe i Średnie Przedsiębiorstwa (MŚP) wspierane przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR) widzą dla siebie miejsce na rynku Państwa Środka.
W dalszej części tekstu dowiesz się, jakie są wymogi kapitałowe dla wejścia na rynek, jakie różnice kulturowe trzeba wziąć pod uwagę oraz jak zabezpieczać znaki towarowe.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Kalkulator walutowy

  • Przelicz na:

  • Kurs z dnia: