PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Aplikacja polskiej firmy napędza cyfrową transformację w Omanie

Autor: WNP.PL (PA)
25-01-2017 18:17
Aplikacja polskiej firmy napędza cyfrową transformację w Omanie
Fot. Fotolia

Spółka Tuatara Business Solutions poinformowała, że liczba użytkowników aplikacji mobilnej, wchodzącej w skład jej kompleksowego rozwiązania omnichannel, zaprojektowanego, zbudowanego i wdrożonego dla operatora telekomunikacyjnego Omantel z Omanu, sięgnęła po zaledwie pół roku od premiery 200 tysięcy osób.

Aplikacja mobilna Omantelu dostarcza użytkownikom kompletu informacji o posiadanych usługach oraz możliwości ich kontrolowania. Oferuje również dodatkowe funkcje, takie jak przeglądanie i opłacanie rachunków, doładowywanie numerów prepaid, transferowanie środków pomiędzy numerami, subskrybowanie nowych produktów i usług, monitorowanie użycia danych, sprawdzanie ilości posiadanych punktów w programie lojalnościowym, a także lokalizowanie najbliższych wpłatomatów Omantel.
Oprogramowanie charakteryzuje się jednocześnie dużą innowacyjnością techniczną. Zastosowano w nim wiele nowinek, które niedawno miały rynkową premierę. - Wykorzystaliśmy m.in. technologię 3D Touch, która wprowadza dodatkowe możliwości obsługi aplikacji poprzez różnicowanie nacisku na ekran telefonu. Przykładowo, naciskając mocno ikonę aplikacji, przechodzimy od razu do ekranu płatności, gdzie stosując mechanizm one click payment możemy błyskawicznie zrealizować transakcję - mówi Tomasz Kostrząb, główny architekt IT w Tuatarze.

Liczba użytkowników aplikacji dostępnej w języku arabskim i angielskim sięgnęła, po zaledwie pół roku od premiery, 200 tysięcy. W tym czasie zrealizowano przy jej użyciu płatności o wartości (w przeliczeniu na złotówki) 15 mln zł.

Aplikacja stanowi integralną część wielokanałowego rozwiązania, na które składają się ponadto portal i sklep internetowy. Rozwiązanie pozwala jednocześnie Omantelowi na wykonywanie w czasie rzeczywistym analizy danych sieciowych oraz realizacji zaawansowanych scenariuszy marketingowych uwzględniających czas i miejsce, w którym znajdują się użytkownicy. Rozwiązania tego typu mają pionierski charakter nie tylko w skali regionalnej, lecz także światowej, w tym również na polskim rynku.

- To rodzaj projektu, w którym Tuatara może pokazać pełnię swoich możliwości. Od usług konsultingowych, definiowania wymagań biznesowych, projektowania user experience i układów graficznych stron, z zapewnieniem informacji zwrotnych uzyskiwanych z grup fokusowych, po projektowanie rozwiązania od strony technicznej, jego budowę, wdrożenie oraz integrację z istniejącymi systemami wewnętrznymi operatora - wyjaśnia Krzysztof Goworek, wiceprezes Tuatary.

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 355 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP