PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Grupa Cloud Technologies przejmuje sieć reklamową OAN

Autor: WNP.PL (PA)
08-08-2017 12:09
Grupa Cloud Technologies przejmuje sieć reklamową OAN
Fot. Fotolia

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka, do której należy największa w Europie hurtownia danych o preferencjach i zachowaniu internautów, przejmuje OAN (Online Advertising Network).

To sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.
Cloud Technologies dostarcza rozwiązania dla reklamodawców i wydawców z wykorzystaniem technologii Big Data. Grupa kapitałowa firmy powiększy się o kolejną spółkę.

- Przez ostatnie kilka lat kładliśmy nacisk przede wszystkim na rozwijanie produktów dla reklamodawców, jednak wraz z pojawieniem się UnBlocka, umożliwiającego wyświetlanie reklam internautom pomimo używania przez nich oprogramowania blokującego, zaczęliśmy rozwijać ofertę skierowaną także do wydawców. Przejęcie OAN ją uzupełni i pomoże w dotarciu do szerszego grona tych podmiotów. Naszym celem jest stworzenie dla wydawców kompleksowej oferty, w tym usługi monetyzacji zablokowanej wcześniej powierzchni. Liczymy na efekt synergii - tłumaczy Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Przejęta przez Cloud Technologies spółka OAN posiada w swojej ofercie szereg produktów komplementarnych do oferty Audience Network i grupy Cloud Technologies. Należą do nich m.in. Context.ad -  sieć reklamy kontekstowej, Business.ad - sieć reklamy biznesowej, Video.ad - sieć reklamy video, Premium.ad, czyli sieć displayowych pakietów tematycznych, a także dedykowany produkt do rozwiązań performance’owych.

OAN współpracuje zarówno z domami mediowymi, jak i platformami DSP. Pomimo, że do tej pory z powodzeniem pośredniczyła w zakupie powierzchni reklamowej dla swoich klientów w systemie Programmatic, to brakowało jej kompetencji w dziedzinie analityki Big Data i zaawansowanej optymalizacji kampanii. Po przejęciu OAN zyska dostęp m.in. do OnAudience com, platformy DMP (data management platform) należącej do Cloud Technologies. Zbiera ona dane o użytkownikach sieci w 187 państwach i przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów. Informacje o ich aktywności i preferencjach pozwolą OAN targetować reklamy internetowe z dużo większą dokładnością.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

CLOUD [CLD]

kurs:

65.00 PLN -7.95 (-10.90%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 355 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP