PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Inteliwise SA oraz jej spółka zależna Intelidesk wykona projekt wspierający przedsiębiorców

Autor: wnp.pl (JD)
29-09-2017 11:25 |  aktualizacja: 29-09-2017 11:33
Inteliwise SA oraz jej spółka zależna Intelidesk wykona projekt wspierający przedsiębiorców
Fot. Shutterstock.

Spółka Inteliwise SA oraz jej spółka zależna Intelidesk sp. z o.o., występując wspólnie jako konsorcjum, zawarły 28 września br. umowę ze Skarbem Państwa - ministrem rozwoju i finansów.

  • Usługa objęta umową stanowi rozszerzenie i kontynuację usług wsparcia, świadczonych dla systemów obsługi przedsiębiorców przez ostatnie 5 lat. 
  • Zastosowanie najnowszych technologii automatyzacyjnych zapewni najwyższe w polskiej administracji publicznej parametry jakościowe obsługi klienta.
Umowa dotyczy dostarczenia kompleksowej usługi wielokanałowej obsługi klienta - AI Contact Center (wspieranego sztuczną inteligencją), zintegrowanego z CRM i systemem połączeń wychodzących, realizowanej całościowo w modelu outsourcingu, dla jednego z kluczowych systemów e-usług w administracji publicznej obsługujących przedsiębiorców.

Umowę zawarto w następstwie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 

Jak podano w komunikacie, wartość umowy to 3 719 520 zł brutto. Okres świadczenia usługi to 36 miesięcy od dnia 2 października 2017 roku.
W ramach usługi spółka uruchomi, dostarczy oraz będzie świadczyć innowacyjne w polskiej e-administracji rozwiązanie obsługi klienta, składającego się ze zintegrowanych narzędzi samoobsługowych (web self-service) oraz zespołu konsultantów contact center z ekspercką wiedzą. Intelidesk sp. z o.o. będzie odpowiedzialne za wsparcie spółki w realizacji umowy. 

Rozwiązanie Centrum Pomocy będzie składać się m.in. z CRM (systemu klasy customer relationship marketing), Chatbota - Wirtualnego Doradcy, rozwiązania AI dla Facebooka, Live Chat, Call Center (infolinii). Wielokanałowe AI Contact Center będzie obsługiwać serwisy dla przedsiębiorców prowadzone przez Ministerstwo Rozwoju. Zastosowanie najnowszych technologii automatyzacyjnych zapewni najwyższe w polskiej administracji publicznej parametry jakościowe obsługi klienta - w tym ponad 80 proc. połączeń odebranych w mniej niż 20 sekund, dla tysięcy zapytań przedsiębiorców i urzędników miesięcznie. Będzie stanowić istotny element dla e-administracji, umożliwiający przedsiębiorcom, inwestorom, a także urzędnikom uzyskiwanie precyzyjnych odpowiedzi na pytania związane z ich działalnością, a jednocześnie minimalizację kosztów obsługi dla administracji publicznej.

Usługa objęta umową stanowi rozszerzenie i kontynuację usług wsparcia świadczonych dla systemów obsługi przedsiębiorców przez ostatnie 5 lat. 

Zawarcie umowy stanowi efekt realizacji strategii spółki dotyczącej oferowania innowacyjnych rozwiązań chmurowych dla sektora administracji publicznej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 837 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

559 879 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP