PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

Autor: wnp.pl (PA)
20-09-2017 13:47
Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

Firma obsługuje obecnie blisko 900 tys. klientów w ponad 400 placówkach na terenie całej Polski i zatrudnia ponad 2 tys. pracowników.

Fot. PTWP

Przewag rynkowych na rynku usług finansowych należy poszukiwać w poprawie obsługi klienta, dlatego firma zdecydowała się stworzyć zintegrowaną platformę obsługi klientów - informuje Kasa Stefczyka.

- W perspektywie kolejnych 2-3 lat to właśnie obsługa klienta stanie się głównym wyróżnikiem i zastąpi cenę oraz produkt, jako kluczowe czynniki wyboru oferty - uważa Jarosław Dębowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Kasie Stefczyka.
Firma obsługuje obecnie blisko 900 tys. klientów w ponad 400 placówkach na terenie całej Polski i zatrudnia ponad 2 tys. pracowników. W celu przyspieszenia procesów sprzedaży oraz dalszego rozwijania kompetencji handlowych zespołu, firma zdecydowała się wprowadzić rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM. W ten sposób Kasa Stefczyka stworzyła zintegrowaną platformę obsługi klientów. W efekcie wprowadzenia aplikacji, nauka procesów sprzedaży skróciła się z 2 tygodni do 2-3 dni, a pracownicy zamiast 9 rozproszonych programów obsługują wszystkie procesy sprzedaży poprzez jedną aplikację.

- Wprowadzenie systemu CRM uprościło pracę w placówkach - potwierdza Jarosław Dębowski.

- Zależało nam na ewolucji, a nie rewolucji - mówi Łukasz Romowicz, kierownik projektu z Towarzystwa Zarządzającego SKOK, które dba o usługi wspólne dla Kasy Stefczyka, w tym projekty w zakresie IT. - Sercem nowego systemu obsługi klienta jest Microsoft Dynamics CRM połączony z Unified Service Desk (USD), który zapewnia intuicyjną, wszechstronną obsługę klienta.

- W tle - w sposób niezauważalny dla użytkownika - pracują dotychczasowe systemy i aplikacje, w tym główny system operacyjny czy workflow kredytowy. Dzięki USD niezbędne w danym procesie dane są automatycznie „zasysane” i pracownik jest kierowany na odpowiedni ekran właściwego systemu, a dane w odpowiednim kontekście, wynikającym z aktualnego etapu procesu obsługi klienta, są użytkownikowi udostępniane - tłumaczy Kamil Radtke z firmy Aplitt, która była partnerem technologicznym wdrożenia.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 355 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

579 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP