PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

Autor: wnp.pl (PA)
20-09-2017 13:47
Kasa Stefczyka wprowadza system CRM

Firma obsługuje obecnie blisko 900 tys. klientów w ponad 400 placówkach na terenie całej Polski i zatrudnia ponad 2 tys. pracowników.

Fot. PTWP

Przewag rynkowych na rynku usług finansowych należy poszukiwać w poprawie obsługi klienta, dlatego firma zdecydowała się stworzyć zintegrowaną platformę obsługi klientów - informuje Kasa Stefczyka.

- W perspektywie kolejnych 2-3 lat to właśnie obsługa klienta stanie się głównym wyróżnikiem i zastąpi cenę oraz produkt, jako kluczowe czynniki wyboru oferty - uważa Jarosław Dębowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Kasie Stefczyka.
Firma obsługuje obecnie blisko 900 tys. klientów w ponad 400 placówkach na terenie całej Polski i zatrudnia ponad 2 tys. pracowników. W celu przyspieszenia procesów sprzedaży oraz dalszego rozwijania kompetencji handlowych zespołu, firma zdecydowała się wprowadzić rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM. W ten sposób Kasa Stefczyka stworzyła zintegrowaną platformę obsługi klientów. W efekcie wprowadzenia aplikacji, nauka procesów sprzedaży skróciła się z 2 tygodni do 2-3 dni, a pracownicy zamiast 9 rozproszonych programów obsługują wszystkie procesy sprzedaży poprzez jedną aplikację.

- Wprowadzenie systemu CRM uprościło pracę w placówkach - potwierdza Jarosław Dębowski.

- Zależało nam na ewolucji, a nie rewolucji - mówi Łukasz Romowicz, kierownik projektu z Towarzystwa Zarządzającego SKOK, które dba o usługi wspólne dla Kasy Stefczyka, w tym projekty w zakresie IT. - Sercem nowego systemu obsługi klienta jest Microsoft Dynamics CRM połączony z Unified Service Desk (USD), który zapewnia intuicyjną, wszechstronną obsługę klienta.

- W tle - w sposób niezauważalny dla użytkownika - pracują dotychczasowe systemy i aplikacje, w tym główny system operacyjny czy workflow kredytowy. Dzięki USD niezbędne w danym procesie dane są automatycznie „zasysane” i pracownik jest kierowany na odpowiedni ekran właściwego systemu, a dane w odpowiednim kontekście, wynikającym z aktualnego etapu procesu obsługi klienta, są użytkownikowi udostępniane - tłumaczy Kamil Radtke z firmy Aplitt, która była partnerem technologicznym wdrożenia.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 443 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 122 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.