PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Pełna automatyzacja call center to fikcja

Autor: wnp.pl (WGK)
02-06-2016 21:54
Pełna automatyzacja call center to fikcja
Fot. Shutterstock.com

Trzy czwarte klientów na świecie wciąż korzysta z telefonu w kontaktach z dostawcami usług. Dotyczy to zarówno sklepów internetowych, jak dostawców usług i urzędów. Według ekspertów firmy Focus Telecom Polska, to powód, dla którego maszyny nigdy całkowicie nie zastąpią konsultantów. Natomiast dzięki rozwojowi IT konsultanci przeniosą się z biur do domów.

Czy już w niedalekiej przyszłości kontakt z konsultantem-człowiekiem stanie się luksusem, z którego większość call i contact center zrezygnuje ze względu na wysokie koszty?

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 326 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

543 032 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP