PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Polskie ePłatności przejmują od Kolportera usługi elektroniczne

Autor: WNP.PL (KW)
01-06-2017 16:15
Polskie ePłatności przejmują od Kolportera usługi elektroniczne
Fot. Fotolia

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności przejmuje część spółki Kolporter, specjalizującą się w procesowaniu płatności bezgotówkowych oraz sprzedaży doładowań elektronicznych, a także błyskawicznych płatności za rachunki.

- Nadchodząca fuzja Polskich ePłatności oraz Departamentu Usług Elektronicznych Kolportera (DUE) jest dowodem konsekwentnej realizacji długofalowej strategii rozwoju naszej spółki. Dynamiczny wzrost polskiego sektora płatności elektronicznych wymaga od nas elastyczności, dywersyfikacji produktowej oraz komplementarności świadczonych usług. Jesteśmy przekonani, że połączenie sił z DUE - operującym dotychczas pod marką NeoTU – będzie istotnym elementem na drodze do osiągnięcia statusu lidera rynku płatności elektronicznych. Przed nami wciąż dużo nowych możliwości, szczególnie w takich dziedzinach jak e-commerce, gdzie widzimy ogromny potencjał wzrostu - mówi Janusz Diemko, prezes zarządu Polskich ePłatności.
Departament Usług Elektronicznych stanowi część przedsiębiorstwa spółki Kolporter. Jego flagowymi produktami są przede wszystkim wielofunkcyjne terminale dedykowane placówkom handlowym i usługowym, umożliwiające m.in. sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych oraz innych doładowań elektronicznych, realizację płatności  za rachunki, a także przyjmowanie zapłaty przy użyciu kart płatniczych. Urządzenia DUE obecne są w ponad 25 tys. punktach sprzedaży, co będzie istotną wartością dodaną w kontekście rozwoju działalności Polskich ePłatności.

Obok sieci terminali, Polskie ePłatności zyskają grono wykwalifikowanych pracowników, którzy dołączą do zespołu. Natomiast z punktu widzenia Klienta, połączone firmy umożliwią korzystanie z bardziej innowacyjnych produktów oraz usług w zakresie płatności elektronicznych, opartych na bogatym doświadczeniu obu spółek. Połączone siły obu firm stanowić będą również ważny element doskonalenia jakości obsługi klienta.

Dodatkowo, PeP będzie stopniowo oferował przejmowanym Klientom bezpłatną wymianę terminala płatniczego na bardziej nowoczesny model oraz internetową Strefę Klienta, za pośrednictwem której można nie tylko monitorować wszystkie transakcje, ale również generować raporty i faktury. Dotychczasowym Klientom PeP zaoferowane zostaną nowe usługi znajdujące się w portfolio NeoTU.

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności to jeden z polskich agentów rozliczeniowych. Firma z Rzeszowa obsługuje obecnie ok. 37 tys. terminali i procesuje blisko 200 mln transakcji rocznie. Ich łączna wartość szacowana jest na ok. 10 mld zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 561 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

560 045 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP